Gå til innhold

Anmeldelse: Batman: Arkham City (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert et bra spill.

Men etter at jeg så (10) så gidder jeg ikke stole på Gamer lenger.

Kaster bare bort rating til action spill.

Hadde ikke forbauset meg om de hadde gitt Skyrim og Bf 3 (8) eller( 9) i rating i stedet for (10)

Og heller gitt (10) til møkka tenårings spill som Assasins, Gears of war og alt superhelt pisset.

Bra skrevet Gamer :). Men for guds skyld dropp poengsystemet

Lenke til kommentar

Det fortjener absolutt en 10-er. Alt går på skinner og det oser av kvalitet. Tror nesten jeg må tilbake til når jeg som veldig ung mann satt og spilte Zelda "Ocarina of time" en hel romjul på N64 for å sammenligne spillopplevelsen.

Og på en måte er det jo Zelda, med mer gadgets, mer vold, og en mørk og syk verden ;)

Skal man sitte å knuge på toppscoren i vente av at det kanskje kommer noe som er bedre? Det kommer helt sikkert noe som er bedre en eller annen gang. Men vurderer man spill ut fra produksjonsverdi, underholdning og varen man betaler for, er dette en klar tier.

Lenke til kommentar

Med den tankegangen du har så burde man vel aldri gi tiere til noen spill i tilfelle det kommer noe mye bedre i fremtiden. Du ser vel hva som er galt med det? Nå tviler jeg på at verken Skyrim eller Battlefield 3 er spill som vil gjøre seg fortjent til en toppkarakter, men meg om det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke så kritisk mot denne tieren siden jeg ikke har spillt spillet,

Men Gamer er elendig og gi poeng, de gir de fleste spill (7), brae spill (9) eller(8)

Og (10) bare kaster de ut til helt randome spill,

Bf 3 og Skyrim Er brukt mere tid på det er helt klart (10) spill, men på grunn av bugs eller noe sånt som fikses uken etter relese då blir de og gi det (8) eller(9)

Hvor mange timer spiller man Batman , kan sikkert klares på en dag, mens skyrim og BF 3 vil spilles 1 år, Nå sammenlign scoren , Makes no sense,

F eks, Metal Gear 4 fikk (9) hos gamer ,

Batman fikk (10)

Makes no fucking sense !!

Lenke til kommentar

Men Gamer er elendig og gi poeng, de gir de fleste spill (7), brae spill (9) eller(8)

Bf 3 og Skyrim Er brukt mere tid på det er helt klart (10) spill, men på grunn av bugs eller noe sånt som fikses uken etter relese då blir de og gi det (8) eller(9)

Hvor mange timer spiller man Batman , kan sikkert klares på en dag, mens skyrim og BF 3 vil spilles 1 år, Nå sammenlign scoren , Makes no sense,

Batman fikk (10)

Hæ?

Lenke til kommentar

Batman fikk (10)

Dette innlegget makes no fucking sense :!:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har ikke så god tid og forklare.

Hvorfor får Metal gear 9 og Batman 10

Begge er 10 spill.

Visst du sammenligner scorene på spill til gamer , så vil man få opp det mest ujevne scoring systemet .

De er er ikke seriøse i det hele tatt med og gi poeng til spill , Det er så ujevnt

Lenke til kommentar

Begge er 10 spill.

Visst du sammenligner scorene på spill til gamer , så vil man få opp det mest ujevne scoring systemet .

De er er ikke seriøse i det hele tatt med og gi poeng til spill , Det er så ujevnt

Det gir fortsatt ingen mening det du sier.

Men du har full rett til å være uenig med karakterene Gamer gir, men en anmeldelse vil jo være journalistens egen opplevelese av spillet så om han/hun gir karakter 1 eller 10 kan man nesten ikke bestride han/hennes egen mening.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Mye trippel innlegg av de samme innlegget om og om igjen :ph34r: ...

Men tilbake til anmeldelsen. Spillet ser ut som det fortjener den rosen spillet får av anmeldere der ute.

Spilte igjennom Batman AA 3 ganger og vil gjerne dypdykke en gang til Arkham Asylum imens jeg venter på Batman Arkham City!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Høres flott ut! Har bare spilt demoen av nr 1. Er det nødvendig å ha spilt den for å forstå arkham city?

GALE MANN!!! Ikke vurder å spill arkham city før du har spilt arkham asylum!!!! Arkham Asylum er et kongespill! (du kommer til å elske det, ikke døm den utifra demoen fordi jeg likte ikke demoen særlig godt heller)

Du går glipp av et av tidenes spill om du ikke spiller AA. (men gleden blir såklart noe spoilet om du spiller arkham city først) Løp og kjøp!

Til de som henger seg opp i 10'ern:

Slut å syt på karakteren, slikt er alltid subjektivt... Ta heller og les hele anmeldelsen ettersom den kan gi et mer helhetlig syn på spillet enn bare en karakter. Hater du comicbook heroes, åpen verden spill, neveslåsskamper og litt overnaturlige villains så er ikke arkham city en 10'er. Elsker du overnevnte så er arkham city en 10'er. (Betyr ikke at alle spill som inneholder de elementene er en 10'er! Er bare å se på hvor mye RÆVVA superhelt spill som har kommet ut gjennom årene.)

Arkham City er som å gå til sengs med dama du alltid har drømt om... Men å hoppe over arkham asylum hadde vært som å hoppe rett til klimaks.. m.a.o om jeg fortsatt ikke har presisert poenget mitt godt nok, så går du glipp av helvetes mye morro! (om dette er upassende så venligst slett dette avsnittet men skån resten av posten min da kjære mods^_^ )

Endret av Alex-Blackhand
Lenke til kommentar

Høres flott ut! Har bare spilt demoen av nr 1. Er det nødvendig å ha spilt den for å forstå arkham city?

GALE MANN!!! Ikke vurder å spill arkham city før du har spilt arkham asylum!!!! Arkham Asylum er et kongespill! (du kommer til å elske det, ikke døm den utifra demoen fordi jeg likte ikke demoen særlig godt heller)

Du går glipp av et av tidenes spill om du ikke spiller AA. (men gleden blir såklart noe spoilet om du spiller arkham city først) Løp og kjøp!

Til de som henger seg opp i 10'ern:

Slut å syt på karakteren, slikt er alltid subjektivt... Ta heller og les hele anmeldelsen ettersom den kan gi et mer helhetlig syn på spillet enn bare en karakter. Hater du comicbook heroes, åpen verden spill, neveslåsskamper og litt overnaturlige villains så er ikke arkham city en 10'er. Elsker du overnevnte så er arkham city en 10'er. (Betyr ikke at alle spill som inneholder de elementene er en 10'er! Er bare å se på hvor mye RÆVVA superhelt spill som har kommet ut gjennom årene.)

Arkham City er som å gå til sengs med dama du alltid har drømt om... Men å hoppe over arkham asylum hadde vært som å hoppe rett til klimaks.. m.a.o om jeg fortsatt ikke har presisert poenget mitt godt nok, så går du glipp av helvetes mye morro! (om dette er upassende så venligst slett dette avsnittet men skån resten av posten min da kjære mods^_^ )

Jeg ville bare ta fram hvor dårlig Gamer er med poengsystem, mye bedre spill har fått 9 og 8 på grunn av at Journalisten ikke har peiling på sjangeren , og mye Nostalgia,

Det blir som Barnehagen, Hvorfor får Batman 10 og ikke de klassiske spillene det, Gamer driter seg ut hver gang, syns de bare skal droppe Poeng score.

Dette har ingen ting med om Batman er dårlig eller ikke :)

Lenke til kommentar

Begge er 10 spill.

Jeg syntes Metal Gear spillene suger, men betyr ikke at anmelderen tar feil, hans sin mening :o

Er ingen universell liste av spill som sier det må være bra, er litt drittlei av denne tankegangen, hørte noe lignende på bombcast i dag, de snakket som om det var en selvfølge at Skyrim, Uncharted 3, BF3 etc var GOTY kandidater uten at spillet har kommet ut.

Er selvsagt vanskelig for et AAA spill å gjøre det veldig dårlig, med tanke på budsjett, PR og det arbeidet de har innført, men burde ikke være en selvfølge at spillet vil være 7,8++.

Men bryr meg ikke så mye om poeng i grunn, pleier vanligvis å kjøpe spillet, og deretter lese anmeldelser for gøy.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Begge er 10 spill.

Jeg syntes Metal Gear spillene suger, men betyr ikke at anmelderen tar feil, hans sin mening :o

Er ingen universell liste av spill som sier det må være bra, er litt drittlei av denne tankegangen, hørte noe lignende på bombcast i dag, de snakket som om det var en selvfølge at Skyrim, Uncharted 3, BF3 etc var GOTY kandidater uten at spillet har kommet ut.

Er selvsagt vanskelig for et AAA spill å gjøre det veldig dårlig, med tanke på budsjett, PR og det arbeidet de har innført, men burde ikke være en selvfølge at spillet vil være 7,8++.

Men bryr meg ikke så mye om poeng i grunn, pleier vanligvis å kjøpe spillet, og deretter lese anmeldelser for gøy.

Det er et stort problem nå fortiden, Hollywood filmer og spill har blitt helt fucked up når den typiske action fansen tar over over alt, Batman , Noe hollywood crap film, f,eks

Sjekk Listen over de mest populere spillene nå til dags som Journalistene selv har laget, ikke Gamer,

Det er det største møkket på topp og de gode spillene hvor folk faktisk har lagt sitt hjerte i spillet ligger helt nederst på listen på grunn av fucked up journalister som har gått over til Hollywood stilen og priser alt som er populert, visst ikke dette stopper vil til slutt Alle de få gode spillene vi har nå fortiden bli dårligere..

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Realzi, vet ikke hvor gammel du er, men voksen er du ikke når du enda ikke har skjønt at personer har annen smak enn deg og de ikke jobber for AKKURAT deg. En anmelder vil si sin mening, noen blir gjerne påvirket av PR og diverse. De er tross alt mennesker de og.

Om gamer ble en gjeng kynikere/hipstere som du nærmest virker som, hvor mainstream = automagisk dårlig så tror jeg de hadde måtte si opp mesteparten av stabben. Jeg likte Batman, jeg likte Metal Gear. Om en anmelder ikke liker disse spillene så bra for han! Sitter ikke å klager på hva andre liker å spille, på samme måte som jeg ikke sitter å klager på hva andre liker å spise.

Store kundemasser er nr 1 prioritet for nærmest alle selskap idag, det er der pengene ligger. Da lager man det de vil ha, både for å sikre inntekter samt betale de økende utviklingskostnadene spill har. Dette er bedrifter, ikke kulturvirksomhet. De skaper riktignok kulturmateriale, men det er ikke det målet med bedriften er.

Syns gamer er en av de bedre anmelder sidene når det gjelder karakter. De fleste amerikanske bruker 6-10. Hvor 6-7 er dårlig. 8 er middemådig. 5 og nedover er kun hvis det er vederstyggeligheter som aldri burde vært påtenkt engang.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...