Gå til innhold

Anmeldelse: Batman: Arkham City (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg alltid blir skeptisk til 10'ere. Skal ekstremt mye til for at et spill skal fortjene denne karakteren. Gamer har kasta ut litt for mange av dem de siste årene, ofte hvor spillene mildt sagt har vært middels også. Tror kanskje jeg har spilt et 10'er-spill de 25 årene hvor jeg har spilt spill, og det er kanskje for snilt det også.

Hvilket spill var/er det?

Grim Fandango. Man kan argumentere med at kontrollene tar tid å bli vant med, men resten er så perfekt at jeg klarer ikke å få meg til å trekke det ned til 9.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Blir enda mer skeptisk etter å ha lest denne, siden 2011 ærlig talt må være et av de svakeste spillårene noensinne. :p

Dette blir jo veldig subjektivt, akkurat som jeg kommer til å være nå (og anmelderen er). Spill jeg har kjøpt i år er Portal 2, Shogun 2, Trackmania 2 og Forza Motorsport 4, alle er jeg strålende fornøyd med. Portal 2 er faktisk eneste spill ved siden av det første Portal hvor jeg har giddet å spille igjennom kampanjen to ganger. Om 2011 har vært bedre enn andre år må jeg tenke nøyere igjennom, men det har ihvertfall ikke vært et dårlig år for meg.

Og fortsatt kommer Battlefield 3, Uncharted 3, Skyrim og Assasin's Creed Revelation i tillegg til Arkham City. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...