Capitan Fracassa Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg kjøpte et GTX570-kort til 2000 denne uka, og jammen fulgte det med fri Arkham City på kjøpet. Ikke dårlig Nå må jeg bare vente en måned til den kommer på PC - fire dager etter Skyrim Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Med disse geniale Batman spillene har Rocksteady sørget for at spill-Batman slår sølvskjerm-Batman ned i støvlene! Det hadde jeg aldri trodd kom til å skje, spesielt med tanke på hvor bra de nye Batman filmene er! Vi skjemmes bort! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Nananannanana? (Batman!!) Synes eneren ikke var så stort, ble veeldig fort ensformig.. men så ser jo det her lovende ut. Gah! So ... many ... games! Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Har anmelderen lest denne artikkelen (om sjåvinisme i B:AC) enda? Kunne vært interessant å høre hva slags tanker du gjør deg. Hadde problemer med å ta den artikkelen seriøst. De "sjåvinistiske" undertonene gjør bare spillet bedre. 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Må innrømme at jeg alltid blir skeptisk til 10'ere. Skal ekstremt mye til for at et spill skal fortjene denne karakteren. Gamer har kasta ut litt for mange av dem de siste årene, ofte hvor spillene mildt sagt har vært middels også. Tror kanskje jeg har spilt et 10'er-spill de 25 årene hvor jeg har spilt spill, og det er kanskje for snilt det også. Hvilket spill var/er det? Grim Fandango. Man kan argumentere med at kontrollene tar tid å bli vant med, men resten er så perfekt at jeg klarer ikke å få meg til å trekke det ned til 9. 1 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 jeg lgleder meg til å prøve dette, men det blir ikke før det har gått kraftig ned i pris. Dette spillet bør trekkes en karakter ene og alene på WB/Rocksteady sin tilbakestående online pass/ DLC- /preorderbonus- plan. Det er egentlig veldig nærme boykott- nivå. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Antar at Batman til PC er fortsatt 18. November. Får smøre meg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Øivind_InnleggNO Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Blir enda mer skeptisk etter å ha lest denne, siden 2011 ærlig talt må være et av de svakeste spillårene noensinne. Dette blir jo veldig subjektivt, akkurat som jeg kommer til å være nå (og anmelderen er). Spill jeg har kjøpt i år er Portal 2, Shogun 2, Trackmania 2 og Forza Motorsport 4, alle er jeg strålende fornøyd med. Portal 2 er faktisk eneste spill ved siden av det første Portal hvor jeg har giddet å spille igjennom kampanjen to ganger. Om 2011 har vært bedre enn andre år må jeg tenke nøyere igjennom, men det har ihvertfall ikke vært et dårlig år for meg. Og fortsatt kommer Battlefield 3, Uncharted 3, Skyrim og Assasin's Creed Revelation i tillegg til Arkham City. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Kommer til å se det an etterhvert, kanskje det plukkes opp etter det har falt ned til under 200 lappen. Lenke til kommentar
Bustersword Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg forstår ikke hvordan Batman har tid til å bole så inn i h¤%vete. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Flott anmeldelse av oppfølgeren til et spill jeg absolutt storkoste meg med hele veien gjennom. Dette skal selvfølgelig kjøpes, spilles og nytes. Du verden som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Nei har du sett! Fikk dette spillet med mitt GTX 580 kort som jeg kjøpte nylig(kode) Var skråsikker på at det var til Arkham Asylum, men jeg tok visst feil Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er dette like greit på PC som på XBox? Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Nye kommentar systemet på Gamer.no dobbelposter apparently.. Endret 20. oktober 2011 av Nightmare1518 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er dette like greit på PC som på XBox? Tja, jeg for min del kommer nok til å koble til 360 kontrollen på PC. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er dette like greit på PC som på XBox? Det meste tyder vel på at det blir bedre? AtW Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Genialt! Digga det første spillet og mener de virkelig hadde spikret selve essensen av Batman. Slossmekanismen, Områdene, snikingen, .. perfekt miks! Lenke til kommentar
Bustersword Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 10/10? Kan det virkelig være så usannsynlig mye bedre enn det første? Ser ut til at Bruce Wayne har tatt ferie... Lenke til kommentar
Gifse Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Bestilles na! Koste meg gløgg ihjel med Arkham asylum Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Åj, tier! Dette blir bra! Bare synd PC-utgaven kommer senere - jeg vil ha bedre grafikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå