Odesseiron Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Superhelten har fått en av tidenes beste spillverdener å boltre seg i. Les hele saken Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg trodde ikke de kunne oppnå den høyden Arkham Asylum var på, de har tydeligvis klart det. Lenke til kommentar
Emilon Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Dette høres FANTASTISK UT! Hvis det bedre en eneren så må detter være årets spillopplevelse... hittil. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Dette var dråpen som fikk begeret til å flyte over. Jeg dropper Battlefield til fordel for Batman. I AM THE NIGHT! 2 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det gjør to av oss, Merk. Arkham Asylum både var og er min fasit på hvordan en engasjerende spillverden skal være, og hvis Arkham City legger forgjengeren i støvet, må det oppleves. Flott anmeldelse! Kjenner det er vanskelig å ikke løpe fra skolen for å kjøpe det med èn gang! Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Høres flott ut! Har bare spilt demoen av nr 1. Er det nødvendig å ha spilt den for å forstå arkham city? Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Må jeg ha spilt forgjengeren for å spille dette? Historiemessig altså Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Blir nok ikke kjøpt før det kommer på tilbud/billigere. Kjøpte det første (PS3), men gikk lei ganske fort. Syns bare ikke det var SÅ bra som folk skal ha det til. Lenke til kommentar
Øivind_InnleggNO Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Høres flott ut! Har bare spilt demoen av nr 1. Er det nødvendig å ha spilt den for å forstå arkham city? Historien i det første spillet avsluttes ihvertfall i det første spillet, så for historien sin del kan det ikke være nødvendig å måtte spille det første spillet. Det ville også vært veldig unormalt for en spillserie om ikke spill nr. 2 introduserer deg gradvis til mekanismene i serien. Så jeg er 99,99% sikker på at svaret på spørsmålet ditt er "nei". Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Gleder meg som en unge til å komme hjem på lørdag og åpne postkassa! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Dette hørtes lovende ut. Blir nok kjøp for min del, men i likhet med andre PC-spillere må jeg smøre med meg tålmodighet ettersom det jo ikke blir tilgjengelig for oss før en gang neste måned. Jaja, man har i det minste noe å se fram til! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Herlig anmeldelse. Nå er jeg mektig irritert over at jeg ikke har bestilt det! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Interessant anmeldelse. Må innrømme at jeg ikke helt klarer å lese av teksten hva det er som gjør Arkham City til en 10-er framfor en 9-er, dog. Har anmelderen lest denne artikkelen (om sjåvinisme i B:AC) enda? Kunne vært interessant å høre hva slags tanker du gjør deg. Endret 20. oktober 2011 av oerhört 1 Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Det er ikke nødvendig å spille forgjengeren. Det gjøres stadig referanser til de tidligere handlingene dine, men å ha spilt eneren bør sees på som en bonus. Veldig godt spill det også, da. 5 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Greit nok at man ikke behøver å ha spilt forgjengeren, men er det noen grunn til å ikke gjøre det? Arkham Asylum er et av denne generasjonens absolutte toppspill, det er billig og det er unnagjort på et par kvelder. Det gir ingen mening å ikke gi det en sjans, hvis man synes Arkham City ser interessant ut. For min del blir det garantert kjøp, men er fullbooket for lengst på spillfronten hvertfall frem til jul så har ikke hastverk. Endret 20. oktober 2011 av Spartapus Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Blir nok ikke kjøpt før det kommer på tilbud/billigere. Kjøpte det første (PS3), men gikk lei ganske fort. Syns bare ikke det var SÅ bra som folk skal ha det til. Kanskje litt enig, veldig solid spill, men vet ikke helt om eneren var på så ypperste nivå som folk skulle ha det til, men blir nok Arkham City på meg også. Leste litt om bossfights i anmeldelsen, er det bare jeg som begynner å bli litt lei av det? Synes boosfights nesten alltid er ensformig, og til tider ganske irriterende. AtW Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Må innrømme at jeg alltid blir skeptisk til 10'ere. Skal ekstremt mye til for at et spill skal fortjene denne karakteren. Gamer har kasta ut litt for mange av dem de siste årene, ofte hvor spillene mildt sagt har vært middels også. Tror kanskje jeg har spilt et 10'er-spill de 25 årene hvor jeg har spilt spill, og det er kanskje for snilt det også. Du verden for et spillår 2011 skal bli. Jeg har allerede en bunke med strålende utgivelser jeg er fryktelig fristet til å spille igjen, og Batman: Arkham City er nok helt på toppen av dem alle. Blir enda mer skeptisk etter å ha lest denne, siden 2011 ærlig talt må være et av de svakeste spillårene noensinne. Når det er sagt, så bør man vel kanskje prøve dette for å se hva all ståheien dreier seg om. Man blir jo i verste fall bare skuffet, og en lærdom rikere.(igjen) 1 Lenke til kommentar
Daimyo79 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Litt flisespikkeri; Ved å brette opp armene Jeg vet at dette uttrykket brukes av alt og alle, men det er da virkelig ermene, og ikke armene man bretter opp ... 1 Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Må innrømme at jeg alltid blir skeptisk til 10'ere. Skal ekstremt mye til for at et spill skal fortjene denne karakteren. Gamer har kasta ut litt for mange av dem de siste årene, ofte hvor spillene mildt sagt har vært middels også. Tror kanskje jeg har spilt et 10'er-spill de 25 årene hvor jeg har spilt spill, og det er kanskje for snilt det også. Hvilket spill var/er det? Endret 20. oktober 2011 av The Silencer Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Arkham Asylum er å oppdrive på Steam for en billig penge i dag. Tenkte det kunne være av interesse for de av dere som ennå ikke har spilt det. http://store.steampowered.com/app/35140/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå