robertaas Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 http://www.new7wonders.com/ Her kan man stemme på de 7 beste av naturens under, og det er også fullt mulig å besøke dem. Har besøkt endel av de 28 kandidatene, sist måned jar jeg i grotene i Jeita. Synes ikke de var så spesielle i forhold til andre grotter jeg har sett og fotoforbudet gjorde uansett at jeg aldri vil stemme på dem. Det er en rekke lokale kampanjer for å stemme på de forskjellige kandidatene så det er greit om også "normale" folk stemmer her. Avstemmingen går til 11/11-11 Lenke til kommentar
wailer Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 jeg fant ut at jeg ikke hvert i/på så mange av dem, var på safari i Sundarbans i fjor, 3dagers safari, var helt greit mangler Nyiragongo volcano syns jeg. rart at det kke er noen "wonders" fra kina Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Kun 5 synes jeg fortjener en stemme: Dødehavet Uluru Grand canyon Amazonas Angel falls, synes egentlig området det er i med tabletop mountains er det som fortjener en listing Great barrier reef vill jeg stemt på om jeg ikke hadde vært der og blitt skuffelse av dykkingen der. Ellers ser jeg ikke at de andre er så spesielle at de fortjener en stemmer mer enn andre lignende steder. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Stemme ble avgitt til Ha Long Bay, var der i sommer og det var det mest fantastiske stedet jeg har vært :----D Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Men er ikke Ha Long bay: Til forveksling lik Phang Nga Bay? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå