espen88 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 WP7 er LANGT enklere å forstå seg på enn Android. Men dataforsker? Haha Lenke til kommentar
Mannenigata Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 GODE GAMLE BALLMER..... På gamle jobben (der vi solgte mobiler) hadde vi skrevet ut en artikkel fra desember 2008 det Ballmer forteller at Android aldri kommer til å bli noe trussel til WM. Han forteller da videre at en forrettningsmodell der Google gir operativsystemet gratis til produsentene ikke komme til å fungere eller være populært hos aksjeholderne. For hver dag som gikk ble det morsomere og morsomere å lese den artikkelen, og se hvor god peiling Ballmer har på det han jobber med. Atlså, hadde kunne ikke tatt mer feil om han prøvde. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Før det igjen sa han at iPhone ikke kom til å bli en suksess fordi den var for dyr. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Før det igjen sa han at iPhone ikke kom til å bli en suksess fordi den var for dyr. Akkurat den der har vi alle tenkt. Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Er det noen som enda tar Ballmer seriøst? Jeg er enig med de fleste her, presenter ditt produkt, ikke rak ned på andre. Dårlig etikk, dårlig inntrykk, fære kunder, dårlig buissness. Microsoft burde få et nytt representerende ansikt. Endret 21. oktober 2011 av Bakura Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 I motsetning til Apple sine reklamer? 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Apple og microsoft burde hatt et etikk kurs av google. 1 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Etikk og moral av Google? Vel, min mening er at alle multinasjonale selskaper har kommet dit de er ved å være en blanding av kyniske og geniale. Men uttalelser som MS presterer her, holder man internt og ikke utad i pressen. 1 Lenke til kommentar
audible Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ja og du må være en tosk for å bruke microsoft mobil produkter. Jeg har hatt noen telefoner før android og iOS kom på markedet, og alle er utterly crap, snakker ikke om hardwaren, men softwaren. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er det noen som enda tar Ballmer seriøst? Jeg er enig med de fleste her, presenter ditt produkt, ikke rak ned på andre. Dårlig etikk, dårlig inntrykk, fære kunder, dårlig buissness. Microsoft burde få et nytt representerende ansikt. Ansikt? Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 I motsetning til Apple sine reklamer? Nope, i grunn så er Apple minst like ile ] Ansikt? Som i ny CEO som kan representere dem på en bedre måte Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg bare stusset på ordbruken fremfor "representant". Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Han er jo deres ansikt utad slike sammenhenger. Ganske vanlig ordbruk. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Han er jo deres ansikt utad slike sammenhenger. Ganske vanlig ordbruk. "ansikt uttad" er et vanlig uttrykk. "representerende ansikt" er ikke det. Endret 23. oktober 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Aha, enig i at ordstillingen var litt merkelig. Leste bar Bakuras innlegg og ditt under det før jeg svarte. Lenke til kommentar
iPaal Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Før det igjen sa han at iPhone ikke kom til å bli en suksess fordi den var for dyr.Akkurat den der har vi alle tenkt. Aldri tenkt tanken. Det verste er at iPhone fortsatt hadde solgt bra om de la på den enda 1000 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg