Bjerknez Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Her er et bilde jeg tok ikke langt fra her jeg bor. Kritikk tas i mot med takk Litt bildedata for spesielt interisserte: Kamera: Canon 5D Mark II Objektiv: Canon 24-105mm f/4.0L Brennvidde: 24mm Lukkertid: 1/50 Blender: f/4.0 ISO: 6400 Etterbehandling: Har justert litt i Lightroom 3. Endret 20. oktober 2011 av BjerkneZ Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Fint bilde, likte fargene, og siluettene av landskapet rundt. det som er et stort negativt trekk her, er ikke fototeknisk, men det er det vannmerket nederst i venstre hjørne, det trekker Masse oppmerksomhet fra resten av bildet, Ingen vits med bildetittel i bildet her på BK. blir somregel bare et objekt for kritikk. - stian Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Tenkte at vannmerke passet siden det var vann på bildet seru Neida.. jeg kan forstå at noen ikke liker dette, og det må jeg ta til etteretning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå