Foxtrot Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Hva skal jeg gjøre for å fjerne problemet med at pc'en min med win2k henger seg opp i hvilemodus og etter en stund i skjermspareren. Foxtrot Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 15. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2001 Quote: On 2001-10-15 22:35, MeG^ skrev:formater Formatere hd'en? Man amputerer vel ikke et bein over kneet fordi man har fått betennelse i stortåa? Foxtrot [ Denne Melding var redigert av: Foxtrot på 2001-10-15 22:43 ] Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 Jeg hadde det samme problemet da jeg hadde hvilemodus og skjermsparer aktive samtidig. Hvis du vil fjærne hvilemodus går du inn i strømstyring. Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 Quote: On 2001-10-15 22:32, Foxtrot skrev:Hva skal jeg gjøre for å fjerne problemet med at pc'en min med win2k henger seg opp i hvilemodus og etter en stund i skjermspareren.Foxtrot Det er ett problem som kan være relatert til BIOS og OS. Du kan prøve å oppgradere BIOS om det er noen nyere en den du bruker. Ellers kan du deaktivere hvilemodus det er ikke mye strøm å sparer på å ha det aktivert. Slitasjen på PC-en er den samme, om ikke høyere hver gang maskinen skal vekkes til live. Selv bruker jeg "alltid på" og harddisker "spindown" etter 5 timer. Skjermen slår seg av etter 1 time og skjemspareren etter 30 min. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 Det stemmer nok at du må oppdatere biosen din, jeg hadde nemlig det samme problemet (selv om det ikke var derfor jeg gjorde det) så hadde jeg ikke det problemet etter biosen var endret Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Quote: Formatere hd'en? Man amputerer vel ikke et bein over kneet fordi man har fått betennelse i stortåa? Hvis man kan få et nytt ben som funker dobbelt så bra og ikke koster mer enn litt tid, kan det være en brukbar løsning;) Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 18. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2001 Etter at jeg fjernet "hibernate" under strømstyring, så det ut til å gå bedre. Jeg har ikke funnet noen nyere driver til hovedkortet. Er driver til hk og oppdatering av bios det samme? Foxtrot74 [ Denne Melding var redigert av: Foxtrot på 2001-10-18 10:38 ] [ Denne Melding var redigert av: Foxtrot på 2001-10-18 10:40 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå