Øystein Brembo Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Sofie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Wenche C.K. Andersen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Dette likte jeg godt, det eneste jeg mener burde vært gjort, er å kuttet litt i det sorte, da hadde nok ikke blitt kvadratisk, men hadde funket fint. Skarpheten er også der jeg syntes den burde være. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Flot Øystein - omfanget af tørklædt understreger udtrykket på en god måde. Meget seværdigt der fra helidækket :-) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Veldig bra Øystein. God kontakt med modellen, fine naturlige fargetoner. Fin mystikk med skjerfet i et godt komp. Liker dette. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Bra skarphet på øynene. Ikke så sikker mht. komp. Mulig det funker noenlunde med en bakgrunnsfarge såvidt over midten på skalaen. 3'er herfra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg