vet ikke helt Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hvilken port skal jeg åpne for å snakke med Msn Messenger??? noen som vet?? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hint: Skift emnefelt, så får du folk til å lese problemet ditt. Nå hopper de fleste bare rett videre, skriv kort om problemet der. Dessuten er det en haug med slike spørsmål i forumet her, så bruk litt tid og søk, så finner du det nok ut. (ja, jeg vet at søkefunksjonen SUGER!! Men med litt tid så finner du det nok) Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Emnefeltet du brukte forigge gang var bedre (den som ble låst under "annen hardware"), skriv om til det samme som i den heller. Dessuten fikk du vel egentligt svar i den ?? Lenke til kommentar
vet ikke helt Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Emnefeltet du brukte forigge gang var bedre (den som ble låst under "annen hardware"), skriv om til det samme som i den heller. Dessuten fikk du vel egentligt svar i den ?? jo, men det funket ikke å åpne den porten :x Lenke til kommentar
vet ikke helt Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Emnefeltet du brukte forigge gang var bedre (den som ble låst under "annen hardware"), skriv om til det samme som i den heller. Dessuten fikk du vel egentligt svar i den ?? ok jeg skal skrive den om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå