Espen Ørud Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Shake it... (by Mina) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Bilde type som jeg liker veldig godt. Kreativitet og fart på topp. Fargene er og med på å skape ett godt bilde Lenke til kommentar
ketil Olsen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Smak og behag Mr Ørud. Ikke et bilde som tiltaler meg i det hele tatt. Regner med dere er i full gang med nordlyssesongen? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Greit nok dette, selv om jeg ikke fikk så mye ut av det annet enn at det sikkert er artig å prøve ut forskjellige ting.... ! Vanskelig å komme med noe konstruktivt da..! 3'er! Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Bilde type som jeg liker veldig godt. Kreativitet og fart på topp. Fargene er og med på å skape ett godt bilde Takke så meget. Jeg har veldig sansen for de gangnene det kreativet genet en svært sjelden gang slår til. At det slår til betyr ikke at noe kommer til å fungere, jeg bare får et innfall og noen ganger funker det. For meg fungerer det visuelle inntrykket av en eller annen grunn kjempebra på denne. Jeg så det allerede etter 2 sekunder på LCD-displayet at her var det noe. Har full forståelse for at det er enten eller med denne. Enten får man noe ut av det eller ikke. Ettersom jenta er i rett nedagående arverekkefølge så har jeg noen preferenaser her og følgelig er det ekstra nyttig å høre andres mening. Ventet stor spennvidde i karakterene på denne i så måte. Hyggelig at du også fikk noe ut av denne som er noe litt utenfor boksen når det gjelder portrettering. Her var det det visuelle ellers jeg av ukjent grunn falt for. Den gikk rett i Explore på Flickr denne og det forsterker i grunn utrykket mitt om det må være enten eller... Smak og behag Mr Ørud. Ikke et bilde som tiltaler meg i det hele tatt. Regner med dere er i full gang med nordlyssesongen? Som nevnt over i kommentaren til ØB så har jeg i grunn full forståelse for at ikke alle får noe ut av denne. Og ja, dersom noen som kan komme og hente skyene som til stadighet er i veien så hadde det ramlet ut vensentlig tettere med Aurorabilder også. De første ble sågar tatt i august. Har allerede å legge ut et lite utvalg her også... Greit nok dette, selv om jeg ikke fikk så mye ut av det annet enn at det sikkert er artig å prøve ut forskjellige ting.... ! Vanskelig å komme med noe konstruktivt da..! 3'er! Som sagt over har jeg forståelse for spriket i hva man får ut av denne. Det var det rent visuelle som tiltalte meg på et eller annet uforklarlig vis. Ingen av de andre bildene av samme type ga meg noe umiddelbart, men denne gjorde det så magefølelsen gjorde at jeg tok tak i denne. Forsåvidt greit at du ikke har noe konstruktivt å komme med da denne er såpass "abstrakt" og akkurat slik som jeg kunne tenke meg. Det måtte evt være noen forslag til kontrast, etterbehandling, eksponering lysplassering eller lignende, men ikke så lett å ta standpunkt til på alle type bilder ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg