Atle Matheussen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Mørket Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Syens det fungerer bra og har ikke mye å komme med av forbedrende forslag annet enn at jeg synes det "skitne" på bakgrunnen forstyrrer og det kunne kanskje vært hvittet ut. Fin jobb det her med et sterkt uttrykk Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Syens det fungerer bra og har ikke mye å komme med av forbedrende forslag annet enn at jeg synes det "skitne" på bakgrunnen forstyrrer og det kunne kanskje vært hvittet ut. Fin jobb det her med et sterkt uttrykk Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jepp, dette blei bra. Liker det uten att jeg kan peke på noe spesielt Lenke til kommentar
Atle Matheussen Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Syens det fungerer bra og har ikke mye å komme med av forbedrende forslag annet enn at jeg synes det "skitne" på bakgrunnen forstyrrer og det kunne kanskje vært hvittet ut. Fin jobb det her med et sterkt uttrykk Takk for tilbakemeldingene Jeg ser det nå jeg også det med bakgrunnen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Spesielt, om ikke annet. Blikket er vel beholdningen her kanskje, og verdt et bilde alene, men ellers vet jeg egentlig ikke....! 3'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg