Gå til innhold

Tjene penger på nettet?

Bjarnemann

Anbefalte innlegg

Bare så det er avklart med en gang: Jeg ønsker ikke å bli rik i en fei.

Saken er den at det hender jo at jeg har litt dødtid i ny og ne, som resulterer i at jeg sitter og koper på pcen i noen timer. Eller koper på Facebook på telefonen om jeg er på reise.

Det jeg lurer på er om det finnes noen seriøse nettsider der jeg kan gjøre en eller annen jobb og sitte igjen med noen kroner? Feks spørreundersøkelser, oversettelse eller andre steder der jeg kan låne bort hjernen min.

Om noen har noen erfaringer og dele hadde det vært supert :)

- Jeg er altså kun ute etter seriøse nettsteder, ikke noe tull som lover meg hundretusener om dagen uten innsats, og å betale noe for å starte opp er selvfølgelig helt uaktuelt.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo prøve deg på noen mikrojobber, f. eks via fiverr.com eller den nye norske kopien mikrojobb.no :) Mye rart folk betaler eller tar seg betalt for å gjøre.

"mye rart" er ikke å overdrive, "like din Facebookside", jeg vet ikke hvem av de to partene som bør være mest flaue...

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du kan jo prøve deg på noen mikrojobber, f. eks via fiverr.com eller den nye norske kopien mikrojobb.no :) Mye rart folk betaler eller tar seg betalt for å gjøre.

"mye rart" er ikke å overdrive, "like din Facebookside", jeg vet ikke hvem av de to partene som bør være mest flaue...

Tja, trenger man sårt noen likes til sin bedriftsside på Facebook, så er det vel ikke så veldig flaut å gi en femtilapp for ti stykker, er det? Mange som har gjort dette allerede på Mikrojobb.no og faktisk en del selgere som har begynt å tjene litt penger på dette her. Da er det dog reklame og annonsering som selges mest, feks mellom blogger.

Fortsatt skeptisk @Morro?

MVh

Per, Mikrojobb

Lenke til kommentar

Jeg ser ingen grunn til å gå tilbake på at det ser litt flaut ut, ikke tenk på det, andre vil jo mene hva de vil.

Neida, tar oss ikke nær av det :)

Kan for øvrig opplyse om at våre tre beste selgere har solgt for mellom 500-900 kroner de siste tre ukene. Og så har vi over ti brukere som ligger på mellom 100-500, så det begynner å ta seg til.

en annen positiv trend er at de dyre jobbene, 100-200 begynner å bli mer og mer populære. (Selvsagt 50kronersjobbene som det går mest av). Men virker som om folk begynner å bli vant til å betale litt mer for de gode jobbene. Og husk, vi er ennå i startfasen.

Her kommer en utfordring: prøv å selg en tusenkronsersjobb gjennom oss :) Da skal vi blogge om deg!

Mvh

Per

Lenke til kommentar

Panel.no er jeg medlem av. Er elendig betalt, så det har gått i dunken. Men en positiv side er at jeg får masse mail om gruppesamtaler, og det er der gryna ligger. Feks 2 timers snakk om røyking, og 700 spenn rett i lomma.

@mikrojobb: Det så søren meg ikke dumt ut. Jeg driver med boksing, tror du en livvaktstjeneste en kveld kan være verdt 1000 spenn? :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...