Praevelox Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Hei! Noen som vet hvilken betydning fravær fra den videregående skolen får videre? Går siste året på studiespesialiserende, og har planer om å studere videre. Har ikke helt bestemt meg ennå, men poenget er at jeg uansett kommer til å få et nytt vitnemål. Da lurer jeg på hvor stor betydning ugyldig fravær fra VGS egentlig har. Jeg er fullt klar over at man får stryk hvis man overskrider en viss prosent i et enkelt fag eller hvis man skipper for mange prøver. Jeg er også klar over at hvis jeg i mellomtiden (under videre utdanning etter VGS) skal søke jobb, må i de fleste tilfeller vise fram vitnemål fra VGS og at de fleste arbeidsgivere da ser på fraværet. Kort sagt, hvilken betydning har fraværet på vitnemålet mitt fra VGS, etter at jeg har fått et nytt vitnemål fra videre utdanning? - Praevelox Endret 19. oktober 2011 av Praevelox Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Enkelt og greit - om du søker etter jobb så ser de mer på orden, oppførsel og fravær, enn karakterer. mye fravær kan ødelegge veldig mye. Eg fikk ikkje den lærligplassen eg ville ha, fordi eg hadde for mye fravær. Endret 19. oktober 2011 av Mr. Myhre Lenke til kommentar
Praevelox Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Så når jeg får et nytt vitnemål vil det ikke lenger ha noe av betydning? I det hele tatt? Endret 19. oktober 2011 av Praevelox Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Enkelt og greit - om du søker etter jobb så ser de mer på orden, oppførsel og fravær, enn karakterer. mye fravær kan ødelegge veldig mye. Eg fikk ikkje den lærligplassen eg ville ha, fordi eg hadde for mye fravær. Lærerplass er yrkesfaglig, da - Dette er studespesialiserende. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hvis du skal studere har det ingen ting å si... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå