Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter: tanker om lesping?

57 stemmer

1. 1. Trodde du jeg snakket om lesBing?

• Ja
      18
    • Nei
      39

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er helt forferdelig og mener faktisk av alle ting at folk som lesper er rett og slett genetisk FEIL. Jeg har absolutt ingen ting mot disse folkene, men jeg har ett naturlig hat mot de uansett...

Endret av iNeo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er helt forferdelig og mener faktisk av alle ting at folk som lesper er rett og slett genetisk FEIL.

Hvordan kan du mene at det er genetisk feil? Genetiske feil er jo biologisk forskning, dermed kan ikke du mene at det er genfeil uten noe mer og komme med.

Lesping kommer nok mer av slurv i den delen av livet man lærer å snakke, akkurat som folk som ikke kan si "r".

Selv synes jeg det er slitsomt å høre på lesping, og det kan kanskje holde meg fra å snakke så mye med de som gjør det som med folk ellers. Så det er nok best å ordne det isteden for å beholde det i håp om at noen synes det er søtt.

Lenke til kommentar

Søtt og uskyldig eller en total dealbreaker?

Søtt og uskyldig når småbarn gjør det ja kanskje, men ikke når eldre gjør det. Dealbreaker er det heller ikke. Er ikke såååå viktig, men jeg ville ha unngått det :p Høres litt småteit ut av og til, men det fins verre ting folk gjør..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...