OlaHaldor Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg snakket med noen i dag som har helt dilla på Mario, og hun kunne fortelle at hun i ungdomsskoletiden spilte Mario Party på XBOX 360. Nå har jeg hardt for å tro det, da jeg trodde Mario var Nintendo exclusive. Men om det skulle vise seg mulig (uten å hacke....) lar jeg meg gjerne overbevise, og tar imot link og info, med stor glede på vegne av henne. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det finnes garantert ingen offisiell måte å spille Mario på Xbox, punktum finale. Kanskje hvis Nintendo går dukken en gang; Sonic har jo fått et (slags) nytt liv på kryss og tvers av plattformene etter at Sega la inn årene. Lenke til kommentar
oleost Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) http://www.youtube.com/results?search_query=Mupen64-360&aq=f Men en må ha en modifisert Xbox 360. Altså "hacking" Endret 19. oktober 2011 av oleost Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Ja, dette bruker vel en hack - uaktuelt for meg. Men takk, da er det jeg tenkte bekreftet. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Siden det var hun så vet hu sannsynligvis ikke forskjellen fra en NES og en PS3 er ivertfall slik med de jentene jeg kjenner 2 Lenke til kommentar
noxside Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 JTAG 360, med snes/64 emulator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå