eriknor Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Oktobersol II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Du skal få en kort men god kritikk: Vakkert!!... Ja, mulig et lite kutt nede, men veldig usikker. Glemte å spørre: Bruker du fiter av noen slag her? Endret 19. oktober 2011 av Morten Ellingsen 2 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Du skal få en kort men god kritikk: Vakkert!!... Ja, mulig et lite kutt nede, men veldig usikker. Glemte å spørre: Bruker du fiter av noen slag her? Neida, ingen filter. Den jobben er det nok morgentåken som gjør Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ikke enig i klippen i bunn - synes den mørke stripen fungerer som innramnming - eneste jeg "kicker på" her er at jeg synes klippingen til høyre virker noe unaturlig og trang, men skjønner at her var klippunktet vanskelig ettersom det trolig var flere trær bortover der. Stemningsformidlingen synes jeg er upåklagelig og bortsett fra det nevnte synes jeg det er mesterlig... 2 Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Liker stemningen og det treet til høyre som gir en ekstra trøkk til bildet Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Fin formidling! Liker denne duse fargetonen. En slags flare/halo e.l. rundt/under solen? Ok komp. 4'er! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Vakkert bilde med på ellementer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg