Gjest Slettet+513 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Skjermbilde jeg nettopp tok. Ja spillet støtter oppløsning 1920X1080 og uhhmm Ultra Grafikk. Men det ser ut som et mange år gammelt spill likevel. Spillet er mye bedre enn Stronghold 2. (BUG: jeg har satt til 1080P oppløsning men skjermbildet viser en oppløsning på 1600X900.) Veeldig skuffet over dårlig textur oppløsning men man kan ennå håpe det er en bugg eller de ved en feil postet Beta versjonen på steam. Spillet er som eneren bare forandret. skuffende dårlig laget så egentlig håper jeg det var alpha versjonen de posta på steam. Min karakter 4/10 Får littegrann for det er spillbart men har ett tonn med bugs. Endret 26. oktober 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Ja var vel egentlig som ventet detta, men ser du skriver (og leste i en annen anmeldelse) at gameplayet er mer som Stronghold 1/Crusader og det burde jo i utgangspunktet være gledelig. Men skjønner jo at det er så mye annet gærnt her uansett som overskygger dette. Blir spennende å se hva de får til i første patch som BURDE være rett rundt hjørnet. Har du foresten prøvd både military og economic campaign? Edit: Mail ifra Firefly customer support lyder som følger: "We have a bugfixer patch coming out within 2 days, and a content patch coming November that will add a bunch of stuff people are going ape over." Endret 27. oktober 2011 av Thoto79 Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Er det snakk om en farm per innbygger eller? Jeg var klar over at mat var en ting innbyggerne mine glefset i seg men gud ha nåde... Ikke rart fråtsing var en av de syv dødssyndene... Edit: Kunne også ha tatt opp utallige andre problemer som bare ødelegger spillopplevelsen men en ting jeg ble virkelig sint over er korsn markedsføringa til S3 sier at det er utrulig realistisk fysikk i spillet?! vel en swordman slår på stein(vet ikke hvor lang tid og hvor mange jernsverd det trengs for å bryte med en 4-5 meter tjukk mur av stein men wtf) og det verste er egentlig at muren tar ingen synlig skade før muren plutselig bare detter ned til bakken og etterlater ingen murrester non so ever... Og folk lurer enda på hvoror det finnes pirater... Endret 28. oktober 2011 av Ironmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Vil anbefale at Gamer.no ikke anmelder denne haugen med uferdig kumøkk. Spillet er ikke orntlig spillbart og det er som om vi er beta testere eller noe for de har lovet å fikse det med våres tilbakemeldinger. Spar pengene og vent ett halvt år, kanskje det er spillbart da. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hmmmm - gjorde meg opp noen erfaringer i går. Som nevnt tidligere ble jeg veldig skeptisk etterhvert som jeg leste tester etc, så jeg har spilt spillet på "alternative" måter. Ting som er HELT på jordet (og som er nevnt tidligere): Mine undersåtter vagger rundt med museskritt, og det er ingen mulighet for å speede opp. Det er satt opp gjerde rundt f.eks sagbruket, men zombiene mine traver rett igjennom. Soldaten min går rett igjennom en bjørn før han snur seg og slår den. Hadde vært penere - og tryggere å begynne å slå med en gang. Klikker man på en steinhogger står det "Working" - men han sitter stille på en stein - uten noen lyder eller bevegelse Å markere en bygning eller person er til tider håpløst. Jeg antar dette skyldes "3D"-motoren som ikke klarer å beregne riktig plassering - men er uansett utrooooolig irriterende. Jeg måtte velge 1920x1080 minst 4-5 ganger før spillet til slutt fant ut at det var en annen oppløsning enn hva som var standard. Jeg kan sikkert komme på flere ting, men dette var ting som virkelig irriterte meg/skuffet meg - etter 1 times spilling! Jeg tør nesten ikke tenke på hvor ille det blir når jeg skal prøve å plassere murer/porter eller når jeg kommer i krig. Å markere soldater er håpløst, og i krig har man ikke tid til å forsøke mange ganger. Takk og lov at man har mulighet til å prøve ting før man kjøper. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Patch kommer idag iflg spillets hjemmeside: http://www.stronghold3.com/ Så får vi se om den er omfattende nok til å ta tak i de utallige problemene som spillet tilsynelatende sliter med pr nå, personlig har jeg vel ikke helt trua på det Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Metascoren er på 47 etter 9 reviews: http://www.metacritic.com/game/pc/stronghold-3/critic-reviews Hva patchen som er kommer fikser: Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Noen som har spilt etter ny patch? Ser at noen anmeldere mener at det har blitt mye bedre men at det alikevel gjenstår endel rusk og rask. Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ja, spilt spillet i dag, litt bedre ja.. men pga manglende skirmish mode (noe som er helt utrolig i seg selv) så prøver jeg konstant å få multiplayer til å fungere. For å si det mildt, det er et hellvette. For å starte en mp game, så må personene som er inne i gamet nettopp ha restartet spillet, om di har vert innom en annen lobby med noen som ikke har gjort det og gamet startet ikke så må dem restarte igjen før dem joiner en ny. Detter sier seg selv er mange som ikke forstår, eller gjør. Jeg er DRITLEI av å spørre 6 år gamle idioter om dem har restartet spillet, de fleste svarer ikke.. eller sier ja SELV om dem ikke har gjort det.. noe som resulterer i at gamet ikke starter og alle må restarte igjen. Når du prøver forklare det til folk så ignorerer dem det, blir så galen... Spillet krasjer også helt wild, ut av ingenting i multiplayer.. drit frustrerende når du faktisk først har fått starta en game.. folk timer lagger ut, det er mildt sagt en 1/1000000 dels sjanse for at du får fullført multiplayer matchen.. I tillegg går spillet bananas om du har 2 eller fler skjermkort.. må disable det ene i enhets behandling, på bærbare blir skjermen svart om jeg tar det dårlige, så må disable det beste noe som gjør spiller u-spillbart. Nei DRIT i å legg inn mer innhold før spillet er stabilt, Minecraft ALPHA hadde mindre bugs en dette, blir for dårlig.. Spillmessig liker jeg det, og ser potensiale.. bare jeg NOEN GANG HADDE FÅTT SJANGSEN TIL Å FULLFØRE EN GAME... Lenke til kommentar
thelomen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ah... blir alltid minnet på Stronghold-spillet fra 1993 av slike tråder som dette :-) Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) The patch has certainly addressed some of these issues but not all. I still find that my units are reluctant to attack nearby enemies after their target has died, and selecting a particular unit to attack or be attacked is still overly difficult. http://pc.ign.com/articles/121/1211716p1.html Ser ikke bra ut i fra patch kommentarene på FB.., håper det ikke blir som HOI 3 at det meste fikses ved en ekspansion http://www.facebook.com/stronghold3 Endret 7. november 2011 av B-QL Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 visste ikke at d fantes en 2'er engang, ble derfor svært overrasket over at dette kaltes treeren, 1'eren var konge men araber-xpen var fæl Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 hvordan er spillet i dag? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 visste ikke at d fantes en 2'er engang, ble derfor svært overrasket over at dette kaltes treeren, 1'eren var konge men araber-xpen var fæl Eneren var utrolig god, ja. Men jeg savnet det å spille mot AI på egne kart. Ble litt kjedelig å spille kun historiemodus, selv om spillet var pent - og jeg likte stilen veldig godt. Stronghold Crusader var veldig bra, men jeg ble litt fort lei av stilen. En nyere miks mellom Stronghold 1 og Stronghold Crusader hadde vært noe. Stronghold 2 var bare fælt, fyfaen. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ser at det nå har kommet ut 8 -ÅTTE- patcher siden release lol Noe må vel da ha kommet på plass? Om det finnes noen som ikke har gitt opp spillet og har prøvd det etter denne endeløse rekken med patcher så settes det pris på en liten tilbakemld om hvordan ståa er Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Så lenge det ikke kommer noen Skirmish-modus finnes ikke spillet i min perfekte verden. Det var det eneste jeg spilte i det første og Crusader, samt litt "COOP" på LAN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå