direkte Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Kan man få Min ID koder på mobilen, eller er det bare i posten man kan få de? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Mobilen... Tror du kan velge dette når du logger inn. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Nå når jeg skal logge inn, så står det at jeg må bruke koden som jeg har fått på brev. Er det ikke noen muligheter for å få kode på mobilen til å logge inn med istedenfor da? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Er det mulig å motta PIN-koder på e-post eller SMS i stedet for i posten? Nei, av sikkerhetsmessige grunner blir PIN-kodene kun sendt til folkeregistrert adresse. Hvis du imidlertid allerede er registrert som bruker av MinID, kan brukerprofilen din endres slik at du får koder for innlogging tilsendt på SMS i stedet for å benytte PIN-kodebrevet. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jo, jeg får kodene mine tilsendt på SMS. Husker desverre ikke hvordan jeg gjorde det. Men dette er fult mulig! Prøv å gå inn på instillinger:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Man må være innlogget for å gjøre den endringen slik at man får innloggingskode på SMS. Altså trenger man kode fra brev i hvertfall første gangen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå