Gå til innhold

[Løst] Sende gruppemelding med Samsung Galaxy S2


vandli

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Når du legger kontakter i grupper på telefonen, og skal sende en gruppemelding så er det begrensninger på 10 kontakter pr melding. Dette er litt kjedelig når en gruppe kan være kjempestor.

Er det mulig å endre på denne grensa, slik at alle personer som er lagt til en gruppe kan få samme melding i en sending.

Håper noen her kan hjelpe meg med dette.

 

Vandli

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Når du legger kontakter i grupper på telefonen, og skal sende en gruppemelding så er det begrensninger på 10 kontakter pr melding. Dette er litt kjedelig når en gruppe kan være kjempestor.

Er det mulig å endre på denne grensa, slik at alle personer som er lagt til en gruppe kan få samme melding i en sending.

Håper noen her kan hjelpe meg med dette.

 

Vandli

 

Slutt å send ut spam-meldinger til kontaktene dine? ;) Neida, du kan prøve Handcent fra Android Market og se om du kan sende til så mange du vil der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

 

Når du legger kontakter i grupper på telefonen, og skal sende en gruppemelding så er det begrensninger på 10 kontakter pr melding. Dette er litt kjedelig når en gruppe kan være kjempestor.

Er det mulig å endre på denne grensa, slik at alle personer som er lagt til en gruppe kan få samme melding i en sending.

Håper noen her kan hjelpe meg med dette.

 

Vandli

 

Slutt å send ut spam-meldinger til kontaktene dine? ;) Neida, du kan prøve Handcent fra Android Market og se om du kan sende til så mange du vil der.

 

 

Tusen takk :new_woot: . Det fungerte

 

Vandli

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...