vandli Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hei. Når du legger kontakter i grupper på telefonen, og skal sende en gruppemelding så er det begrensninger på 10 kontakter pr melding. Dette er litt kjedelig når en gruppe kan være kjempestor. Er det mulig å endre på denne grensa, slik at alle personer som er lagt til en gruppe kan få samme melding i en sending. Håper noen her kan hjelpe meg med dette. Vandli Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hei. Når du legger kontakter i grupper på telefonen, og skal sende en gruppemelding så er det begrensninger på 10 kontakter pr melding. Dette er litt kjedelig når en gruppe kan være kjempestor. Er det mulig å endre på denne grensa, slik at alle personer som er lagt til en gruppe kan få samme melding i en sending. Håper noen her kan hjelpe meg med dette. Vandli Slutt å send ut spam-meldinger til kontaktene dine? Neida, du kan prøve Handcent fra Android Market og se om du kan sende til så mange du vil der. 1 Lenke til kommentar
vandli Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Hei. Når du legger kontakter i grupper på telefonen, og skal sende en gruppemelding så er det begrensninger på 10 kontakter pr melding. Dette er litt kjedelig når en gruppe kan være kjempestor. Er det mulig å endre på denne grensa, slik at alle personer som er lagt til en gruppe kan få samme melding i en sending. Håper noen her kan hjelpe meg med dette. Vandli Slutt å send ut spam-meldinger til kontaktene dine? Neida, du kan prøve Handcent fra Android Market og se om du kan sende til så mange du vil der. Tusen takk . Det fungerte Vandli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå