hegebeta Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ensom Valmue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Helt greit av den ensomme! Mangler noe på skarpheten. Kompen er spesiell men egentlig ok også! 3'er! PS! Velkommen på digit forresten... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Tiltross for vanskelige forhold ble jo resultatet svært bra! Fokus sitter fint, og skarpheten er helt klart akseptabelt. For meg blir motivet litt midtstilt, så å beskjære litt på høyre side, eller flytte motivet litt mer til venstre neste gang kan nok gi et mer balansert bilde. Vinkelen er helt grei, men for å sprite opp bilde og skape et litt annerledes bilde kan du kanskje prøve å være på samme høyde som blomsten, eller litt fra undersiden. Det kan ofte gi spennende resultater, og morsomme vinklinger. Karakter 3 fra meg, og velkommen så mye til forumet! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ser at det som er tanken bak er valmuen i front kontra den utenfor fokus lenger bak, det er slett ingen dårlig ide. Tror det vil fungere bedre komposisjonsmessig om du cropper vekk omtrent halvparten av det som befinner seg til venstre for den utenfor fokus og kanskje litt ute på høyre side. Dette vil gi et bedre og mer tydelig forhold mellom de to og styrke diagonalen mellom dem. Lenke til kommentar
hegebeta Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Takk for kommentarene, det gir meg noe å gå videre på. Blomstene jeg tok bilde av sto i en større grushaug. Jeg tok bildet litt til høyre for, og på undersiden av, fremste blomst. Ville bildet vært bedre hvis jeg hadde i portrett stil (stående) eller kvadratisk? Endret 19. oktober 2011 av hegebeta Lenke til kommentar
hegebeta Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Takk for kommentarene, det gir meg noe å gå videre på. Blomstene jeg tok bilde av sto i en større grushaug. Jeg tok bildet litt til høyre for, og på undersiden av, fremste blomst. Ville bildet vært bedre hvis jeg hadde i portrett stil (stående) eller kvadratisk? Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Takk for kommentarene, det gir meg noe å gå videre på. Blomstene jeg tok bilde av sto i en større grushaug. Jeg tok bildet litt til høyre for, og på undersiden av, fremste blomst. <br><br>Ville bildet vært bedre hvis jeg hadde i portrett stil (stående) eller kvadratisk? Hei igjen, ja jeg tror dette kunne passet godt i et kvadratisk format Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg