smort1 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 A penny for his thoughts! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lakesis Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Han tenker vel bare "biter det snart?" Du skal forøvrig ikke tenke på fisketur, fisketur er meditering! Greit nok bilde, men komp kunne vært bedre og at bittelitt av benkfoten mangler er ett irritasjonsmoment for meg... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Han tenker vel bare "biter det snart?" Du skal forøvrig ikke tenke på fisketur, fisketur er meditering! Greit nok bilde, men komp kunne vært bedre og at bittelitt av benkfoten mangler er ett irritasjonsmoment for meg... Takker Lakesis! Irriterte også meg at jeg ikke fikk med hele benken ja. Glemmer fort at det lønner seg å tå mer enn ett bilde av motivene.... Men jeg tok heldigvis ett med mindre zoom så mulig det kommer en annen versjon også... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det er alltid et godt triks å droppe agn hvis du skal være i fred på en fisketur Jeg synes også at komposisjonen ikke er optimal - det blir rett og slett for trangt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Det er alltid et godt triks å droppe agn hvis du skal være i fred på en fisketur Jeg synes også at komposisjonen ikke er optimal - det blir rett og slett for trangt. TAkker tomsi! Enig i den, kommer nok et "wider view" etterhvert.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg