MotoG Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dugg Beskrivelse: Fuktig natt gir dugg i nett. Rawformat behandlet i Lightroom. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ok dette, kunne dog tenkt at et tettere utsnitt kunne vært noe...! 3'er herfra! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg kunne godt tenkt meg en litt annen plassering av motivet. Å flytte motivet noe mer mot venstre tror jeg ville gitt mer balanse i bildet, og ikke minst gjort det lettere for øynene å fokusere på bildet. Det kunne også vært spennende å sett om du kunne gjort bakgrunnen noe mørkere, eller forgrunnen noe lysere for at hovedmotivet (spindelvevet) skiller seg noe mer ut. Eventuelt kan du blurre til grenen til venstre for spindelvevet som er veldig i fokus. Litt småpirk, men det er iallefall det mine øyne klarer å påpeke. Flott resultat av det som ser ut som en kald natt Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Godt fokus på duggdråpene, en behagelig bakgrunn som fremhever motivet på en fin måte. Har litt vanskelig å se for meg noe annet utsnitt enn de du har gjort. Fin høstskildring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg