Axxxy Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hei Har søkt lenge, og svaret er sikkert enkelt. Men noen som vet om ett program der PCen scanner etter alle filer med spesifikk filtype og deretter lagrer det i en database, slik at jeg lett kan velge kategori ".mp3" også alt jeg søker på der, vil være kun .mp3 og forhåpentligvis raskere enn windows søk eller andre søke programmer. Hadde vert flott å hatt ett arkiv på alle forskjellige filer som jeg bruker ofte, og kan sortere alfabetisk f.eks uten, at jeg blir nøtt til å flytte filene ut av den orginale mappen. Takk på forhånd Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dette har du i vindows 7 allerede. Det kalles for bibliotek og indeksering av mapper. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Samler slike filer i sine mapper på ett sted og har da f.eks en mp3 mappe med alle mp3 filene i. Relativt enkel løsning som ikke krever egne programmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå