kompliserte Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 ER noen spå dame her? kan spå meg i livet og i kjærligheten? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg kan! Jeg kan også snakke med de avdøde. Jeg trenger derimot litt informasjon om deg, spesielt hvordan hendene dine er utformet, og hvilken skostørrelse du bruker. 2 Lenke til kommentar
Shasix Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det du søker etter eksisterer ikke. 2 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 kan gjør det jeg! har kontakt med åndene rundt objekter du har vært nær... send meg en tusenlapp du har slikket på så skal jeg poste infoen om din fremtid her Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg gjør det gratis! Du må være forsiktig med slike lurendreiere som prøver å presse doktriner på deg! 1 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) gavekort er ikke en ekte spådame, han sender en tvilelse-vibbe ut, den er så sterk at man kan føle den med å bare lese teksten hans, føler ikke du den? åndene ser ikke fint på dette gavekort! vordan skal han, en tviler, kunne spå deg? jeg er ekte, men åndene krever et offer, en tusenlapp tusenlappen representerer at du ofrer noe av verdi, om du har noe annet du holder kjært, f.eks en gammel gullklokke kan det være det fungerer og, men tusenlappen er et mye sikrere. men du MÅ ha slikket den. å prøve å spå deg over nett er håpløst, åndene fortstår ikke denne teknologien, men jeg hører visking om at du... har en usikker følelse i deg? men det er så vanskelig over nett, vi trenger den tusenlappen Endret 20. oktober 2011 av Gnurk(homesmasher) 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Auraen din lyser blodrødt av alle løgnene dine! 1 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 hahaha, du lurer ingen, vi vet alle at auraen er noe som er rundt personen, du kan umulig merke en persons aura over internet 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Selvsagt kan jeg det! Kan du motbevise det? 1 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 ja, jeg kommuniserer med ånden khalil-aralsch her og nå, han er den munnløse-ånden, men når han legger sin tentakkel på pannen min kan jeg spør ham om det jeg trenger å vite, man "føler det" bare på en måte. og han forteller meg at aura er noe man i åndeverdenen kan se, det lyser på en måte rundt personen og objekter personen tar på eller holder kjært en tekst over nettet er ikke innenfor disse kriteriene, beklager 1 Lenke til kommentar
Shasix Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Alle som sier de kan spå, snakke med ånder/døde osv. er svindlere. Søk på James Randi på Youtube! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg kan også, men det vil nok koste deg litt for jeg er ikke billig. 1 Lenke til kommentar
kompliserte Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Hihi, mange spennende kommentarer, Jeg vil ha gratis spå, de som snakker om tussenlapp drømme videre. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Du kan ikke seriøs mene at du er ute etter en "spådame". Hvor godtroen går det an å bli? 1 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 jeg kan ikke fatte at h*n tror at h*n får en ORDENTLIG spådom av noen som faktisk TROR dette og er på DISKUSJON.NO helt GRATIS? litt for mange ting som skal klikke her eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hihi, mange spennende kommentarer, Jeg vil ha gratis spå, de som snakker om tussenlapp drømme videre. Jeg er gratis, som jeg har nevnt flere ganger i tråden! Men jeg trenger mer informasjon om deg, for at åndene mine skal finne tids-auraen din. Jeg trenger en kjapp beskrivelse av hendene dine, og hvilken sko-størrelse du bruker. - Gavekort og Uruk-hai 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Du vil møte en høy og mørk mann en av de nærmeste dagene. Hard innsats vil lønne seg. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Hihi, mange spennende kommentarer, Jeg vil ha gratis spå, de som snakker om tussenlapp drømme videre. Jeg er gratis, som jeg har nevnt flere ganger i tråden! Men jeg trenger mer informasjon om deg, for at åndene mine skal finne tids-auraen din. Jeg trenger en kjapp beskrivelse av hendene dine, og hvilken sko-størrelse du bruker. - Gavekort og Uruk-hai Merkelig folk i denne tråden... Jeg betviler ikke evnene dine. Edit: Det hadde forøvrig vært svært koselig om du ville spådd fremtiden min. Endret 22. oktober 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Merkelig folk i denne tråden... Jeg betviler ikke evnene dine. Edit: Det hadde forøvrig vært svært koselig om du ville spådd fremtiden min. Selvsagt! Slik som de gamle åndene sier, så er den beste betaling å gjøre gode tjenester! Det er derfor jeg har dedikert mesteparten av livet mitt til å hjelpe fortapte sjeler, uten å ta betaling! Om du vil ta kontakt, så kan du gjøre det her. Det hender at du finner meg på baksiden av Dagbladet, men annonsen jeg har, er billig, så den dukker ikke opp så ofte. Lenke til kommentar
kompliserte Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Gavekort: Jeg sa jo: sko-størrelsen min er 43, jeg har passe store hender, håndflatene er flate og har ingen hår, men jeg vet ikke hvordan beskrive mer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå