Trollface Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hei Tråkket over tidligere i dag under en gymtime, hoppet og landet ille med venstrefoten. Følte intense smerter som ga seg etter noen minutter, og hadde en ispose på det i cirka en time. Nå er det blitt litt hovent og "blått" litt nedenfor selve "kulen på ankelen" og jeg merker at det kan være veldig vondt og vanskelig å stå på det litt ettersom hvordan jeg setter foten min. Det er også vondt å bevege foten opp/ned. Burde jeg gå til legen hvis tilstanden er lik/verre i morgen? Kan det være en mulig leddbåndskade/brudd? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Et overtråkk er vel alltid en leddbåndsskade? Uansett, hvis du ringer legekontoret og forklarer symptomene er nok de bedre skikket enn de fleste her inne til å avgjøre om du bør ta turen. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Er jo fint å få det dokumentert i tilfelle du sku få plager senere Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg tråkker ofte over men har aldri vært hos legen.. Lenke til kommentar
DuckyDuckDuck Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 For noen uker siden vred jeg kneet i en fotballkamp. Etter tre dager var smertene så intense at jeg ikke kune bruke beinet lenger. Jeg stakk ned på legevakten og regnet egentlig med at de ville sende meg hjem igjen med krykker og beskjed om å ta det med ro en uke. Det er liksom sånn det alltid er med fotballskader. De så litt på beinet, målte pulsen min og sendte de meg rett til sykehuset i ambulanse, der jeg lå i en uke på grunn av blodpropp i leggen - som deretter gikk gjennom hjertet og ut i lungene. Hadde jeg drøya legevakten et par dager, noe som egentlig var planen, hadde jeg ikke sitti her nå. Så stikk på legevakta - just in case Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Hvis det er umulig/vondt å gå på det i morgen er det vel like greit og ta en tur til legen og forhøre meg litt + eventuel låne et par krykker? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 En liter "Update". Foten virker litt "vridd" innover slik jeg tråkket over, og det er vondt "å sette den i rett posisjon". Tenker det blir et lite legebesøk sånn for sikkerhets skyld. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå