ilpostino Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 har laget en database over Dvd-samlingen min i Acces. har nå endelig somlet meg til å lage en pgp-side som kobler seg opp til denne ved hjelp av ODBC. Innholdet av databasen visen i en tabell. frem til dette går det som smør på varmt brød (eller .no sånn). problemet er imidlitid når jeg skal justere bredden på radene/cellene. dette går ikke, og de er like brede uansett hvor bred jeg stiller tabellen til å være. noen som vet åssen jeg stiller inn bredden på cellene/kolonnene slik at dette tilpasses innholdet i cellene/kolonnene? Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Jeg går ut fra at du skal presentere det i HTML (tabell)... Bare bruk <td nowrap>tittel</td> _________________ - Boo [ Denne Melding var redigert av: PsyDe på 2002-02-09 22:21 ] Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Hmm... kan du være mer spesifikk? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 fant ut av det. måtte angi bredden til tabellen i pixels og ikke i prosent...da fikk jeg alle radene på en linj istedenfor at jeg fikk flere linker pr. rad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå