Morten Ellingsen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Smiiil Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Helt utrolig skarpt og flott !! 1 Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Supert Morten. Du kunne jo latt han barbere seg før bildet ble tatt. Litt i bleikeste laget det lyse i front. 1 Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Supert Morten. Du kunne jo latt han barbere seg før bildet ble tatt. Litt i bleikeste laget det lyse i front. Det er jo softis jo Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Veldig bra avsluttning på sesongen. Flott skarphet og morsomt uttrykk. Litt synd med den lyse blomsten forran, men en god 4er får du for denne. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Veldig bra avsluttning på sesongen. Flott skarphet og morsomt uttrykk. Litt synd med den lyse blomsten forran, men en 5er er den verdt. 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Kan ikke finne noen svakheter,og har godt over med lupa på linken..så dette kan jeg bare ta av meg hatten over;) 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 klart og fint med et kraftigt uttrykk,men blir litt rett på og ferdig med det liksom. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Morsom macro! Nært og skarpt! "Det" der forran er jeg ikke så sikker på dog. Ellers bra dette! 4'er! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Veldig bra dette, angående den softisen i front så er jeg ikke så sikker på om den er så ille - det ville i hvert fall ikke vært noe bedre om den var mørk, og den gir meg jo info om hva den har landet på. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Veldig bra Veldig tøft å få sett disse insektene så nære, utrolig spennende med fasettøyne. Men hvordan kommer du så nære motivet? Har en 105mm selv, men har ikke sjangs til å få fanget slike nærbilder. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Veldig bra Veldig tøft å få sett disse insektene så nære, utrolig spennende med fasettøyne. Men hvordan kommer du så nære motivet? Har en 105mm selv, men har ikke sjangs til å få fanget slike nærbilder. Det går greit så lenge den sitter stille. Har selvfølgelig presset linsa helt på grensen av hva den er god for her, og brukt stativ. Bilde er tatt med relativt liten blender og "lang" lukertid. Takk for kommentaren. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Stillig !!! Ren ,pen og blid libelle tøft med vingene i bakgrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg