Aetius Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Bildekritikk og karusell med brukerbilder på Akam-forsiden. Vis frem bildene dine på Akam Lenke til kommentar
picatta Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Nydelig løsning! Dette vil øke bruken av bildekritikken vesentlig!Eneste som mangler nå er for hver enkelt bruker å enkelt kunne organisere de bildene en selv har lastet opp til akam.Kanskje en mulighet for karakter giving hadde vært en løsning for bildekritikken? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Karaktergiving er allerede implementert, så det finner du der, men dette med å orge bildene selv er noe å tenke på for fremtiden. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Tipser om at det kan være lurt å logge (ut og) inn på diskusjon.no før innlogging på digit.no dersom man opplever problemer med innlogging på digit.no med sin diskusjon.no-konto. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dette ser lovende ut på papiret! For meg virker det som dette er gjennomført løsning som er svært veloverveid. Så gjelder det bare å se hvordan det hele fungerer i praksis, og om dette kan bidra med å øke aktiviteten rundt bildekritikk Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hadde vært kjekt om vi kunne fått tilgang til mer av EXIF-dataene "on request"...? En mulighet? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Drift jobber med det, men det er visst forholdsvis kompliserte greier. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Drift jobber med det, men det er visst forholdsvis kompliserte greier. Flott! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Dere nevner ikke at det er en grense på 1. bilde pr kalenderdøgn. Og hvor forandrer vi bakgrunn? Lenke til kommentar
Terje Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Og hvor forandrer vi bakgrunn? Mens du er innlogget og ser på ditt eget bilde; Klikk på "Endre bildet" under tittelen under bildet, velg bakgrunnsfargen og velg "Lagre endringer". Tipser også om tilbakemeldingsforumet for digit - https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=703 1 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Bra tenkt, men ikke helt 2011... Blir alt for mye og alt for rottet for min smak. Sikkert gøy, men jeg kommer ikke til å bruke denne... Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Noe jeg har etterlyst for månedstrådene, men ser man heller velger å satse på bildekritikken - en sak som er egentlig lite interessant for min del. Tor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg