Ny i gamet Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Lurte bare på hvilke overklokkingsmuligheter man har med viftene som følger med Amd's boxed-prosessorer? Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 en kompis av meg overklokka sin barton 2500 opptil athlon xp 3200 med medfølgende vifte fra AMD. ( boxed). Skulle gått for den selv...nå må jeh kjøpe meg ny kjøler hvis jeg skal overklokke. Lenke til kommentar
bat.man Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Mine erfaringer tilsier at du ikke bør overklokke mere enn ca. 200 mhz over original på boxed vifter på nye thoroughbred og barton. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Lurte bare på hvilke overklokkingsmuligheter man har med viftene som følger med Amd's boxed-prosessorer?Har testa kun moderat med 2 boxed Barton, ( på Epox 8rda+ og Abit nf7-s ), og det virka som det var mye mer å gå på. Er skeptisk på den tjukke thermal pad'n ( måtte beholdes m.h.t. garanti, siden de skulle leveres uklokket til kunder ) når tempen blir høy, om den vil smelte og flyte utover. Med bra goop i passende mengde vil jeg tro den klokker bra. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå