lodemel Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Nettverket har fungert bra kjempe lenge.. plutselig fant ikke jeg nettverket mitt fra datamaskinen min! Routeren lyser og blinker slik den skal, men sender ikke ut noe signal. Nettverket fungerer viss jeg bruker internettkabelen, men ikke i fra routeren. Har prøvd å restarte routeren, men ingen forandring! Hva har skjedd ? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Koble deg inn og se om den har blitt deaktivert. Du har vel forandret på passorded da du satt den opp? Altså ikke brukt den standard passord som følgte med. Lenke til kommentar
lodemel Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 koble meg inn på hva da ? Nettet finnes ikke på maskinen min lenger, og går ikke ann å søke det opp heller. Har passordet som var på routeren fra før! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Koble deg inn på routeren med kabel (nettverkskabel). Så åpner du cmd (via "kjør"), i cmd skriver du "ipconfig /all". Der vil du se noe som heter Default Gateway. Default Gateway addressen skriver du inn i en browser (helt sikkert 192.168.1.1), så vil den spør etter innlogging. Så VIPS, er du inne på funksjonene til routeren. Endret 19. oktober 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå