nikolaim Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hei!! i det siste har ikke pcn min oppført seg bra.Det heel startet noen dager etter jeg hadde startet å spille battlefield3 beta. Under spilling satt pcn seg i lås, begge skjermene mine ( har 2 pc skjermer) ble slik som bildet under. For at pcn skulle funke igjenn, måtte jeg restarte den manuelt. Dette problemet var plagsomt, men det gikk over... jeg tenkte da at det bare var en bug i spillet, og var lettet for at det var over. For noen dager siden startet dette problemet igjenn. Ved vanlig bruk låser pcn seg, og skjermene blir som bildet under viser... Noen som har en ide på hva det kan være? jeg har oppdatert skjermdriverne, så det skulle ikke være noe problem. Takk, håper noen har noe å hjelpe med ! Specs: ASUS MOTHERBOARD XFX raedon 5850 AMD phenom 2 6x core 4gb 1666mhz kingston RAM Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 De gangene jeg har fått inn maskiner som får artifekter av den typen der så er det ofte GPU som er på vei til å ryke. Har du liggende et ekstra skjermkort du kan teste med? Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 nei.... kan sikkert klare å skaffe det, men ikke med det første oppdaterer tråden om det blir noe fremmgang! Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 jeg har prøvd et annet grafikkkort nå, samme type.. Jeg fikk ikke noen feil når jeg kjørte pcn med det, så det er mitt grafikkkort som er problemet... jeg kjøpte denne pcn i en "pc i deler" pakke fra komplett sommeren 2010, har jeg da noen garanti på dette? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Garantier pleier å vare i 1 år. Men du har forbrukerloven på din side. Den sier 5 års reklamasjonsrett på varer som skal ha en levetid på over 2 år. Noe som da gjelder for skjermkortet. Ta en titt her. Ring gjerne nummeret som står oppført. Da får du nok mer informasjon om hva du må gjøre. Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 takk feilen har plutselig forsvunnet nå, men forventer at den kommer tilbake om ikke alt for lenge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå