NeEeO Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Hei, jeg skjekket litt på IMDB(http://www.imdb.com/title/tt1083849/), så fant jeg ut at irobot2 kommer ut i 2015, er det idet heletatt sant at de lager den? Lol, hvorfor så lenge? da lurer jeg på hvor lang tid Irobot 1 tok å lage. Noreply Edit: jeg har ikke full versjon av IMDB, derfor får jeg heller ikke sett mer info. Endret 19. oktober 2011 av Noreply Lenke til kommentar
Brow Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Kan jo hende at Will Smith er veldig opptatt med andre filmer Både I Am Legend(Prequel), independence day og hancock oppfølgere er i planleggingsfasen Endret 19. oktober 2011 av Brow Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 jeg leste på Irobot 2 for et år siden, da sto at den kom i 2013. kanskje Will har fått andre tilbud i mellomtiden? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Fra forumet: From what I can tell, information about this movie consists only of rumors and speculation from just after I, Robot was released (mostly just people saying they'd possibly make a sequel). That was quite a few years ago. Is this movie actually in development, and if so, what evidence is there of that? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvem var det som skrev det ? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Hvem var det som skrev det ? En fyr i IMDB I, Robot (2015) forumet. Tråden heter "Why is this on Imdb" Link Endret 31. oktober 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Kan jo hende at Will Smith er veldig opptatt med andre filmer Både I Am Legend(Prequel), independence day og hancock oppfølgere er i planleggingsfasen Ikke glem Men in Black 3, som er godt i gang med innspillingen. (om den da ikke er ferdig allerede.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå