Sectoid Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Nei, jeg hørte først om den tidligere i sommer på en TV.com preview. Men hele IP'en er bare noen få år gammel, så det er ikke så rart det ikke er bedre kjent. Bare håper som sagt at det ikke blir tenårings-angst drama 1 Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Vi får krysse fingrene Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LMdvVh89wN8Gledesutbrudd! Ny serie som kommer i september! Ser ikke så verst ut. Z Nation på SYFY Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LMdvVh89wN8 Gledesutbrudd! Ny serie som kommer i september! Ser ikke så verst ut. Z Nation på SYFY Looking exciting Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Ser faktisk ikke dårlig ut i det hele tatt, til å være produsert av Asylum. Virker som om samarbeidet med SYFY om Sharknado osv. bærer frukter. Kanskje de etterhvert kan bli et mer seriøst selskap. Man da burde de bytte navn 1 Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 13. september 2014 Forfatter Del Skrevet 13. september 2014 Da er første episode av Z-Nation (2014) ute Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Skrev følgende i en annen tråd "Tja, hva skal man si? Serien blir zombieslaktet av kritikere, men jeg synes faktisk ikke det var så galt. Til forskjell ifra Walking Dead som stadig tar seg selv mer seriøst og grenser til å være pretensiøst, så klarer gærningene ifra The Asylum å lage en zombie TV serie som faktisk er underholdende. Og jeg tuller ikke når jeg sier at dette er det beste de noensinne har laget, og bedre enn Sharknado 2, som ikke var så verst. Dog må det sies at skuespillet til tider er... eeeeeeh. Men pyttsann. En del ting som ikke henger helt på greip, andre ting jeg skulle ønske Walking Dead hadde prøvd seg på, men alt i alt ble jeg underholdt i 43 minutter, og kommer til å følge med inntil videre." Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 The Strain er bra! Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 14. september 2014 Forfatter Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Skrev følgende i en annen tråd "Tja, hva skal man si? Serien blir zombieslaktet av kritikere, men jeg synes faktisk ikke det var så galt. Til forskjell ifra Walking Dead som stadig tar seg selv mer seriøst og grenser til å være pretensiøst, så klarer gærningene ifra The Asylum å lage en zombie TV serie som faktisk er underholdende. Og jeg tuller ikke når jeg sier at dette er det beste de noensinne har laget, og bedre enn Sharknado 2, som ikke var så verst. Dog må det sies at skuespillet til tider er... eeeeeeh. Men pyttsann. En del ting som ikke henger helt på greip, andre ting jeg skulle ønske Walking Dead hadde prøvd seg på, men alt i alt ble jeg underholdt i 43 minutter, og kommer til å følge med inntil videre." Jeg ble også underholdt, var gøy å se på. Selv er jeg nok mest fan av en mer intelligent tilnærming og følte at Z-Nation fokuserte mye på zombiene i denne første episoden. Samt kule "fights" og kill. Men alt i alt var jeg fornøyd med episoden og kommer til å se resten med glede... En annen tråd? Zombie tråd? Endret 14. september 2014 av piratentim Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 14. september 2014 Forfatter Del Skrevet 14. september 2014 The Strain er bra! Ja, absolutt. Den er strålende i mine øyene! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Takk for tipset om The Strain, jeg har sett 10 episoder på 2 dager. Z nation var bare forvirrende, alt gikk så fort 1 Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 17. september 2014 Forfatter Del Skrevet 17. september 2014 Takk for tipset om The Strain, jeg har sett 10 episoder på 2 dager. Z nation var bare forvirrende, alt gikk så fort Forstår at du så episodene så raskt. Jeg kan jo anbefale deg "The Last Ship", virus, verdens undergang? Se det om det tirrer din nysgjerrighet. Serien gir mange gode øyeblikk... Z Nation, det gikk kanskje litt fort, men for min del var det ikke forvirrende. Syntes derimot det virker som fokuset dessverre er satt på zombiene og ikke menneskene. Men for al del jeg ble underholdt og tar til takk med det jeg får Har i hvert fall en favoritt i serien så langt Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Da var andre episode (Z Nation) overstått, hva tenker dere. Det er enkel underholdning, men noe interessant her og der. Mener jeg Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Og der kom det en hund i serien. Jeg har satt det på pause, hva skjer med hunden? Edit: Jeg hoppet bare over de scenene, tok ikke sjansen Endret 21. september 2014 av Jason Something Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 "Resident Evil" hund Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Da har jeg lagt til en ny film som jeg likte så godt at den gjør seg fortjent til "fet skrift" The Returned (2013)Plot: "In a post-zombie world, where the infected live normal lives, their retroviral drug is running out." Anbefaler den Vil også si at jeg så langt er veldig fornøyd med den nye Walking Dead sesongen. Spillene har forresten salg på steam nå 75% og 50%. Løp og kjøp! Eller burde jeg kanskje si; finn frem kodebrikken, klikk og kjøp... 1 Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 (endret) Da har listen fått en ny tittel. Denne gangen tv serien Fear the Walking Dead. Så første episode i dag og dette er nok en serie jeg gleder meg til å se hvordan den utvikler seg. Tror en del vil syntes denne første episoden går noe tregt og at karakterene ikke er på sitt beste, men det var likevel spennende og interessant Serien er hva som skjer før Rick våkner opp Endret 24. august 2015 av piratentim Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Da var siste episode av seson 1 av Fear The Walking Dead kommet ut. Jeg likte den utrolig godt, den var bedre enn episode 2-5 tilsammen Veldig spennende. Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2016 da har listen blitt oppdatert med den morsomme webserien Saving the Human Race (2012). Den er å finne på NRK Nett TV Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Da har jeg lagt til en ny film. Den likte jeg veldig godt, kan anbefales. Extinction (2015) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå