inspiron73 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hei alle sammen! Har lyst til å starte egen nettbutikk, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Noen som vet om sider der jeg kan finne dette ut? ------------------------------------------------------------------------- Og nå er det på tide å skifte ut den gamle ringetonen på mobilen din. Gå inn på www.kmsupport.net og kjøp en der. Lenke til kommentar
Bastoid Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Det finnes jo mange aspekter du må tenke på. - Teknisk: Server, webdesign, databaseløsning ol. - Logistisk: Lager, transport ol. - Administrasjon og økonomi Så hva er det egentlig du lurer på? Selve den tekniske løsningen eller hva? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Forklar litt mer utdypende. Hva har du tenkt til å selge, hvor mange er dere er osv... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 -------------------------------------------------------------------------Og nå er det på tide å skifte ut den gamle ringetonen på mobilen din. Gå inn på www.kmsupport.net og kjøp en der. Ehh... spam i "avtaren"? pS. Ville satsa på casemod saker først... stort marked der for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå