Erlend.. Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Bruker man såkalt lo profile i mkv filen kan man få ut full framerate.. Ved avspilling eller ved laging av fil? Reencoding av filer en har blir litt for mye arbeid:P Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Bruker man såkalt lo profile i mkv filen kan man få ut full framerate.. Ved avspilling eller ved laging av fil? Reencoding av filer en har blir litt for mye arbeid:P Du må nok reencode men det finnes jo sikkert nok av programmer som kan settes opp og gjøre dette som en batch... Lenke til kommentar
zappod Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Bruker man såkalt lo profile i mkv filen kan man få ut full framerate.. Ved avspilling eller ved laging av fil? Reencoding av filer en har blir litt for mye arbeid:P Du må nok reencode men det finnes jo sikkert nok av programmer som kan settes opp og gjøre dette som en batch... Jeg prøve å reencode en episode av Big Bang fra mkv til h264, det var ikke no problem. Men da jeg skulle spille av filen var det bare hakking og lagg.. Noen som vet hvorfor? En annen i forumet mente det kunne ha noe med bitraten, så jeg får se om jeg kan gjøre noe med den, men har ikke fått testet dette enda.. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Hvilke formater støtter mobilen egentlig? Skulle legge inn ett HD klipp med The Big Bang theory, og det var en .mkv fil. Er det bedre å laste ned en ny avspiller på mobilen, eller funker den som følger med bra? Jeg bruker RockPlayer Lite for å spille av filer, og den spiller av alt.. Framerate med mkv er likevel ikke fantastisk da (type 6 frames/sec:P), men jeg spiller av fra server via PlugPlayer, så om du har filene på moblien blir det muligens bedre.. Min telefon har og begynt og vare mye mye lengre. Frakoblet 7t 34m siden, og er på 93% nå, noe jeg syntes er ganske bra ettersom jeg har brukt den på surfing, sende litt sms i ny og ne Det er jo villt bra.. Skal vi bytte batteri?.. Blir spennende å etterhvert finne den reelle årsaken til de vanvittige differansene mellom de som har best og dårligst batterilevetid... er nå 9t 32m siden frakoblet og batteriet er på 79% Må være at jeg lada den i hele natt? Denne mobilen har jo sjel Batteriet lever sin egen verden EDIT: jeg har og opplevd lagg/hakking når man spiller av HD filmer spesielt. Noen lagger, noen lagger ikke Endret 23. mars 2011 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Vedrørende LG vs Launcherpro, jeg skjønner ikke hva dere snakker om. Nå skal det sies at jeg er ny på android og er i utforskningsfasen. Har vel installert en 50 talls apper og fjernet flere allerede. Det jeg reagerer på med LG home er at det å vise alle home skjermene samtidig er lite smidig, her fungerer launcherpro mye bedre, men ellers ved første øyekast er erfaringen med LG like god, og liker at den kan gruppere programmene. Mulig jeg er rar, men jeg likte også ikonene i bunn bedre i forhold til de grå kjedelige i launcherpro. Nå har jeg gratis versjon av launcherpro, mulig det innvirker også. Og f.eks. i LG når jeg trykker på sms så kommer den opp med en gang, i launcherpro så kommer det en svar skerm som strekkes ut i fullskjerm før plutselig sms innholdet kommer. Endret 23. mars 2011 av Insomnis Lenke til kommentar
zappod Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Mulig dette er litt OT, beklager det.. Men har noen av dere installert Spotify? Jeg gjorde dette da jeg ikke hadde fått kjøpt MicroSD kort enda. Nå blir all offline musikk lagret på internminnet istede for extern SD, er det noen mulighet til å forandre på det i ettertid? Lenke til kommentar
zappod Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Angående hakkende HD avspilling... Jeg har nå rekoda en episode av big bang theory nok en gang. Det hjalp å sette ned bitraten. Jeg husker ikke hvordan, men jeg fant ut at den var ca 2-2,5 orginalt og da lagger den voldsomt og lyden er ikke i sync. Jeg satte ned bitraten til 1k og alt funker bra (har ikke prøvd hdmi-ut enda). Så da er det vel bare å prøve seg frem å se hvor høy bitrate den tåler? =) Lenke til kommentar
aleksano Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Ikke akkurat imponerende .. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 12t 44m siden frakoblet fremdeles 79% lol Og skru av Wi-fi når jeg ikke bruker det ser vist ut til og ha hjulpet som f. Virker og som Wifi bruker mer strøm en mobilnettverk (som er det jeg har brukt de timene jeg har surfet idag) Lenke til kommentar
aleksano Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Sliter med at telefonen ikke finner WiFi igjen, etter å ha IDLE't en stund - noen andre som sliter med dette? Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Mulig dette er litt OT, beklager det.. Men har noen av dere installert Spotify? Jeg gjorde dette da jeg ikke hadde fått kjøpt MicroSD kort enda. Nå blir all offline musikk lagret på internminnet istede for extern SD, er det noen mulighet til å forandre på det i ettertid? Jeg har heller ikke skaffet meg minnekort enda,så jeg har også lagret spillelistene på internminnet.Det er jo bare å legge de inn på nytt igjen senere (sync over wifi) hvis det ikke er mulig overføre filene. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Da er 2X'en rootet. Fjernet Fsecure og LG sin facebook og twitter opplegg. Regner ikke med allverdens forskjell, men godt å bli kvitt det jeg ikke vil ha. Nysgjerrig på batteritiden i morgen.. ^^ Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) ^ Hvor mye plass fikk du frigjort da? Jeg har bare flyttet all driten til en egen skjermside som jeg ikke bruker/ser uansett. Så har jeg sortert program og spill slik at jeg har lett tilgang til det jeg trenger. Endret 23. mars 2011 av Gjermundsen Lenke til kommentar
Luis_Suarez Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 12 timer og 11 minutter siden jeg nappet ut laderen, 47% igjen etter en del surfing, samtale, og noe kamerabruk. Fornøyd me det. Virker også som batteriet blir bedre for hver opplading. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 vanskelig valg, om jeg skal kjøpe eller ikke. Ser noen klager på mye feil og dårlig batteri, mens noen har bra batteri og ikke har opplevd noen feil Hvordan har dette seg? Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Håper de som finner feil eller har problemer med noen ikke bare klager her,men tar det videre til LG enten via mail eller support telefon slik at de kan få fikset det i neste oppdatering.Tviler på at de leser dette forumet. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Merker jeg har lyst på LG x2 Optimus prime 2 Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Noen andre som har problemer med Wimp? Installering og innlogging går bra, men når jeg skal spille av en sang så bufrer den bare 3-6 sekunder av sangen og hopper videre til neste. Ellers kjempefornøyd Lenke til kommentar
vgard Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 ^ Hvor mye plass fikk du frigjort da? Jeg har bare flyttet all driten til en egen skjermside som jeg ikke bruker/ser uansett. Så har jeg sortert program og spill slik at jeg har lett tilgang til det jeg trenger. Kanskje jeg formulerte meg litt feil. Har bare fryst appene i Titanium Backup. Har ingen mangel på plass, så heller det enn å fjerne de helt. Lurer på om det lar seg gjøre å fjerne musikk greiene fra notification feltet.. Stjeler unødvendig mye plass. Har ikke brukt den enda. Går bare i Spotify. Lenke til kommentar
aleksano Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg bumper spørsmålet mitt jeg Er det ingen andre som sliter med at telefonen ikke finner tilbake til trådløse nettverk? Har telefonen stått i dvale en liten stund, så finner den ikke nettverket. Tar jeg den med hjemmefra og på jobb, så finner den ikke nettverket på jobb, og visa verca når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå