Riccardo Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Kan noen som har telefonen gå inn på instillinger -> Om telefonen -> Batteribruk og si hva de får der? Hos meg står det nå: 4t 10min 38s siden frakoblet "Mobiltelefon i standbymodus 41%" "Inaktiv telefon 34%" "Taleanrop 15%" "Skjerm 9%" osv... Det som er rart er at på min forrige telefon (Nexus One) så var alltid skjermen på topp med høyest prosent (Ved vanlig bruk) og standbymodus og inaktiv telefon var langt nede på listen. Altså er det ett eller annet som tapper strømmen latterlig mye her. Er klar over at Tegra chippen kan bruke mer strøm, men skal bare være ved tunge applikasjoner, til vanlig bruk skal den bruke mindre enn snapdragon. Jeg har ikke spilt noe idag Har sjekket *#*#4636#*#* ->Batteriforbruk ->Nettverksbruk og der er det "0" som bruker mest Noen ideer? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 @Riccardo Jeg tenkte akkurat det samme. Det er noe rart med forbruket. Jeg har også de to på topp med 30-40% på hver. Skal sjekke i kveld hva det står på da. Nå har jeg brukt så lite av batteriet at det ikke blir representative tall. Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Etter 4t 10m er mitt batteri på 45% Standby 33% WiFi 32% Inaktiv 27% Skjerm 9% Dette har jeg brukt telefonen til idag: Skrevet 6 smser. Spilt Angry Birds Rio i ca 15 minutt. Sjekket dette forumet et par ganger. Tatt 1 minutts nedtelling to ganger. Nå er det så jeg nesten ikke tør bruke den mer i frykt av at juicen skal forsvinne før jeg kommer hjem til ladern. Skal prøve med en factory reset ikveld og se om det kan hjelpe, for dette er jo verre enn Legend som jeg hadde før, og var beryktet for dårlig batteri. Lenke til kommentar
Riccardo Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Etter 4t 10m er mitt batteri på 45% Standby 33% WiFi 32% Inaktiv 27% Skjerm 9% Dette har jeg brukt telefonen til idag: Skrevet 6 smser. Spilt Angry Birds Rio i ca 15 minutt. Sjekket dette forumet et par ganger. Tatt 1 minutts nedtelling to ganger. Nå er det så jeg nesten ikke tør bruke den mer i frykt av at juicen skal forsvinne før jeg kommer hjem til ladern. Skal prøve med en factory reset ikveld og se om det kan hjelpe, for dette er jo verre enn Legend som jeg hadde før, og var beryktet for dårlig batteri. Fint at du gjør det så slipper jeg Virker som du har enda mere forbruk enn jeg har, men det er vel hovedsakelig pga wifi. Jeg anbefaler deg å skaffe et abo med fri data på en slik telefon Bruker aldri wifi selv. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Batteriet kan bli bedre etter et par ladinger. Test ut i en uke før drastiske forrandringer og gjør noe man angre på. Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Har hatt telefonen i snart to uker... Bruker WiFi mere strøm altså? Hvilket abo er bra da? Finnes vel kanskje alt en diskusjon om det... Endret 23. mars 2011 av SvadaVon Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Etter 6t 25m og 11s har jeg dette: Standby - 33% WiFi - 33% (har stått på i hele dag) Inaktiv telefon - 30% Skjerm - 6% Mitt batteri er nå på 81%. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Her er min liste, tok en factory reset for 2 dager siden! 7t 53m batteri 84% Har surfet en god del på dette forumet.. 20-30min lagt inn masse nye apps 20-25min brukt den nye logitech Squeezebox Controller appen 1t WiFi på hele tiden Sync står på Bluetooth på i ca 1 time på vei til jobb Dette er ca mye det samme jeg gjorde før jeg tok en factory reset og da var det nesten tomt for batteri. Så for min del har det hjulpet mye.. Endret 23. mars 2011 av DroidOle Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Etter 7 timer og 30 minutter. 75% igjen. Brukt lite. 3-4 korte samtaler. Mottatt noen SMS, eller bare manøvrert litt i menyer. Standby: 50% Wifi: 25% (stått på hele tiden. Vært tilkoblet 6.5 timer) Inaktiv: 21% Skjerm: 6% Endret 23. mars 2011 av oro2 Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Høres ut som factory reset er tingen for meg. Skal gjøre det ikvell, og ta samme testen imorgen. Hvordan får jeg tatt backup av framgangen i spill (Angry Birds (seasons/rio), Samurai II og Gun Bros først og fremst) Lenke til kommentar
vgard Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Batterinivå 51% Batteribruk 2t 14m 7s siden frakoblet(restart, tok av lading 06:30) skal vel da være rundt 7t 30m Mobil i standby 41% Inaktiv tlf 32% Skjerm 18%(full styrke) Wifi 10% Er noe som ikke stemmer med dette. Har brukt Android før, da har jeg fått opp en graf som viser detaljer og en mye fyldigere oversikt som viser alle apps som har vært aktive. Har surfet mye, lekt med diverse spill, installert fire fem apps. Sendt meldinger og ringt endel. *EDIT* Dette er uten root. Bruker Launcher Pro. Wifi har vært på hele veien. Merket at telefonen var unormalt varm rundt 10, selv om den hadde ligget i standby i rundt 15 minutter. Ble kaldt etter at jeg sjekket klokken og satte den i standby igjen. Endret 23. mars 2011 av vgard Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvilke tegra 2 spill er det å anbefale? Er ikke så mange å velge mellom, men gidder ikke å betale for et spill som ikke er noe bra Lenke til kommentar
vgard Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvilke tegra 2 spill er det å anbefale? Er ikke så mange å velge mellom, men gidder ikke å betale for et spill som ikke er noe bra Du har 15 minutter på å teste og så få refund på kjøpet. Har benyttet meg av det en gang i dag. Skal ikke være noe problem. Du velger refund i market innen de 15 minuttene er gått. Da rekker du å se om det funker og om det er noe å ha på. 1 Lenke til kommentar
tvilling1981 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Etter 4t 10m er mitt batteri på 45% Standby 33% WiFi 32% Inaktiv 27% Skjerm 9% Dette har jeg brukt telefonen til idag: Skrevet 6 smser. Spilt Angry Birds Rio i ca 15 minutt. Sjekket dette forumet et par ganger. Tatt 1 minutts nedtelling to ganger. Nå er det så jeg nesten ikke tør bruke den mer i frykt av at juicen skal forsvinne før jeg kommer hjem til ladern. Skal prøve med en factory reset ikveld og se om det kan hjelpe, for dette er jo verre enn Legend som jeg hadde før, og var beryktet for dårlig batteri. lurte på hvordan får du angry birds rio?? jeg har amazon app konto men den sier ikke støttet for min region. har norsk adresse der og da Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 MIn: 82% etter 4 timer og 18min Cell standby 40% Phone Idle 34% Voice Calls: 16% (ringt par ganger, snakka par minutter) Display: 11% WiFi 2% (brukte det litt og skrudde det så av, aner ikke hvor mye, en time kanskje. ) Lenke til kommentar
Riccardo Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 lurte på hvordan får du angry birds rio?? jeg har amazon app konto men den sier ikke støttet for min region. har norsk adresse der og da apk'en ligger og lurer rundt om på nettet, bare søk etter den Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Denne forumtråden burde forresten få nytt navn. Optimus 2X pluss alt annet du skulle lure på om Android. Trollers welcome. Lenke til kommentar
tvilling1981 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 lurte på hvordan får du angry birds rio?? jeg har amazon app konto men den sier ikke støttet for min region. har norsk adresse der og da apk'en ligger og lurer rundt om på nettet, bare søk etter den søker men får ooppp via amazon app store Lenke til kommentar
probin Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 MIN: 8 timer 32 min siden frakoblet batterinivå 62% standbymodus 45% inaktiv telefon 42% wifi 7% taleanrop 6% skjerm 3% Lenke til kommentar
tvilling1981 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 8 timer 5 min siden fra koblet batterinivå 26% standbymodus 47% inaktiv telefon 35% skjerm 16 % wifi 2% taleanrop 2 % MIN: 8 timer 32 min siden frakoblet batterinivå 62% standbymodus 45% inaktiv telefon 42% wifi 7% taleanrop 6% skjerm 3% bedre batterinivå du har da vi har nesten samme tid siden frakoblet!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå