Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!

Anbefalte innlegg

angående innebygde kalender liker jeg den ikke heller men jeg har tatt ned business calender den har flere funksjoner som kan stille inn hva dag den skal vises først og hvilken måte osv veldig bra kalender

Email bruker jeg gratis versjonen k9-mail.

På batteri forbruk sjekk så står det nesten 45-50% er mobiltelefon i standby modus som trekker meste prosenten. Batteri varer så og si veldig lite selvom bruken ikke er mye.virker som for hver gang jeg slår av skjermlås og sjekker litt mail og facebook så låse skjermen tappes d batteri med en gang. OG intervall på 10-15 min for hver gang jeg skrur av og på skjermlåsen tappes det himla fort for batteri. Eneste som er så negativ med denne som jeg kan se er batteriet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er jeg den første som har fått en ripe i skjermen eller? :O

jeg hører så vidt andre når jeg ringer dem, lagger når jeg scroller på nettet og batteri blir slukt på 10 timer :/.. har jeg fått mandagstelefon?

(jeg behandler telefonen min bra.. selvom det ikke virker sånn)

tlf varer ikke lenge den heller! må lade minst 2 ganger til dagen jo og så på natt! md normal bruk på iphone 4 eg hadde trenge jeg lade når jeg legger meg om kvelden!

nå har jeg hvertfall tatt å resette den og installert kun smmartkey pro, beejive, kik messenger, advance task og et par små programmer. skal se kossen det funker om batteri blir bedre eller ikke

Jeg ladet 2 ganger i døgnet de første dagene, så ble batteriet bedre og nå lader jeg om kvelden..

Les litt lengre tilbake i tråden om advanced task killer (regner med det var det du mente med advanced tast) og gjør en vurdering om du ikke burde droppe den appen. Det har jeg gjort noe som også ser ut til å ha forbedret batteriet, selv om jeg ikke kan bevise det på noen måte =)

Du mener jeg ikke skal trenge noe sånn advanced task killer lignende programmer? og bare la det gå uten? jeg har hatt tlf siden fredag og har måtte lade minst to ganger dagen før natt.

Lenke til kommentar

Hva betyr den "H"en status linja?

Av til står det kun H, så plutselig 3g også over på H igjen :S

Haha gud hvor lite jeg kan om mobil :p

Er hastigheten på det mobile nettverket. Varierer etter hvor bra dekningen er. H er raskest btw ;)

Lenke til kommentar

Er hastigheten på det mobile nettverket. Varierer etter hvor bra dekningen er. H er raskest btw ;)

Mene, hvordan får jeg vekke denne "H"en??

Har deaktivert alt som ligger under mobilnettverk :p

Lenke til kommentar

leste linkene litt men ser flere som mener det er bedre å bruke det? blir helt forvirret jeg ... er iphone bruker i mange år og første gang jeg går over til android så har masse å lære og finne ut av denne LG´en :)

Lenke til kommentar

Hvis du er inne på innstillinger for mobilnettverk må ta vekk haken for "data aktivert"

Lenke til kommentar

leste linkene litt men ser flere som mener det er bedre å bruke det? blir helt forvirret jeg ... er iphone bruker i mange år og første gang jeg går over til android så har masse å lære og finne ut av denne LG´en :)

Dette ble diskutert på side 80 og 81. Ta en titt der. Det hjalp meg mye med det samme som du lurer på :)

Lenke til kommentar

Haha at noen i det hele tatt kjøper denne phonen er jo faen helt idiotisk. HALO ??? LG

LG !!! ?? Den plastic fantastic produsenten der er faen ikke mye å spare på. Kjøp kvalitet fra Sony.

Selger alle disse møkka tvene billig, nej kjøp kvalitet.

now guess whos back with a brand new track, that got everybody in the club going mad?

Shut up Troll! sier meg enig med Quattro, haha, 6 serie.

• Liker 4
Lenke til kommentar

"H"-en står her får HSDPA (også kalt Super 3G eller 3,5G) og betyr rett og slett hvilken type dekning du har.

Det er ikke det samme som datatrafikk, selv om det påvirker hastigheten du får med dette i stor grad, og stort sett brukes sammen.

At du ser denne H-en betyr bare at du er innenfor HSDPA-dekning, ikke at det går datatrafikk.

Om det aktivt går trafikk så skal du se det på Pil-opp/ned ikonet like ved/under dette tegnet.

Tegnet vil forsvinne når du deaktiverer datatrafikk, men du vil likevel være tilkoblet f.eks. 3G når du er innenfor dekning for dette da tale også bæres over 3G.

Ikke helt sikker på om det forklarte det du egentlig lurte på, men ... :p

Lenke til kommentar

Bruker den som alarm om morgenen. Er det mulig å få skjermbildet med alarm til å komme foran meldingen at batteriet er fulladet?

En annen ting som er litt småirriterende er at den som oftest viser forrige skjermbilde ut av sleepmode i et øyeblikk.

Opplever begge disse. Har ikke funnet noen løsning.
Lenke til kommentar

Har kjøpt meg denne 3g watchdog appen.

Men så når jeg kjører på mobilnettverk, så leser den ikke av hvor mye jeg bruker...

Noen som har peiling på hva dette kan være?

Kan det være pga at jeg egentlig ikke skal bruke tele2 ettersom jeg straks får netcom abonnoment istedet??

Vet ikke helt hvordan tele2 sitt nett fungerer, men viss du roamer i et annet nettverk, som f.eks netcom eller stjelenor (som jeg tror det gjør, tele2 har vel svensk-kodede SIM-kort) så må du markere "count roaming as local" for at det skal regnes med. Det må jeg gjøre med OneCall i stjelenor sitt nett...

Lenke til kommentar

Noen flere enn meg som sliter med at LG Hjem stopper opp? Får den beskjeden mye, egentlig uten noen grunn også.

Jeg får den når jeg slår telefonen over "USB-Mode", skjønner ikke helt hvorfor siden jeg bruker Launcher Pro. Gir meg ikke noen problemer så det er ikke noe jeg har tenkt så mye over... I motsettning til den jævla restskatten jeg akkurat så jeg fikk... grrrr....

Lenke til kommentar

Har LG vært litt kjappe med å lansere denne? De stresset vel med å være først ut med en dobbelkjernecpu, men det virker på kommentarene deres at sw og hw er umodent.

Folk flest er nok litt flinkere til å skrive om det er noe galt enn om telefonen fungerer perfekt, jeg foresten har ikke hatt noen problemer med min telefon, har vært en drøm å bytte fra iPhone 3gs til denne og det sier litt da jeg var kjempefornøyd med iPhonen.

Batteriet fungerer bra for min del, etter en dag med 12 timer standby med wifi på og 2 timers bruk har jeg 50% igjen og det er bra nok for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...