Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Emils1 - Litt seint, men glad det ordna seg for deg =)

 

Er fremdeles veldig fornøyd med telefonen. Den går som bare rakker'n.. Det eneste jeg har å utsette på den er at jeg ikke får spillt av mine hd filer uten hakking, er det fler som har dette problemet?? Har prøvd å recode fila, men ingen success.. Skal prøve å recode den med lavere framerate i kveld, men jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn.. Alle tips motas med takk =)

Lenke til kommentar

Hvor står dette datoformatet? I kalenderen?

Hos meg står det feil hvis jeg går til Kalender -> Ny hendelse, og så skal velge dato.

I tillegg vises Søndag som første ukedag.

Hos meg, på datoene som vises på "ny hendelse" er 22/03/2011, men hvis jeg skal endre den er "headingen" 3, 2011 3 22.

Hos meg er søndag første dag i uken også. Også ekstremt få innstillinger i kalenderen.

 

En annen ting jeg synes er rart, er at LG har valgt å beholde ikonene for "Telefon", "Kontakter" og "Meldinger" i applista selv om jeg har valgt å ha de tre fast i nederste kolonne. Bruker unødvendig plass, men likevel ingen big deal. Samsung gjør det ikke slik...

I tillegg er det ekstremt unødvendig å ha egne ikoner for "Alarm/klokke" og "Samtalelogg" når disse også er å finne i "Klokke" og "Telefon". Tar bare opp ekstra plass det også.

Endret av VistaX
Lenke til kommentar

Jeg har et problem og det er at jeg ikke får synkronisert kontaktene fra Outlook/LG PC Suite med facebookkontaktene. Kommer bare opp: Den valgte kontakten kan ikke legges til!

 

Jeg vil ikke bruke facebook for LG fordi den er elendig i forhold til den offisielle versjonen, men det skal da gå fordi om?

Ingen andre som har problemer med dette? Som sagt har jeg ikke logget inn på facebook for LG fordi den er elendig i forhold til den offisielle versjonen.

Får virkelig alle andre enn meg til dette?

 

Bruk launcherpro så kan du fjerne de ikonene du ikke vil ha fra startmenyen.

Ja, vet det men jeg er ikke interessert i å bruke en annen launcher...
Lenke til kommentar

Det eneste jeg har å utsette på den er at jeg ikke får spillt av mine hd filer uten hakking, er det fler som har dette problemet?? Har prøvd å recode fila, men ingen success.. Skal prøve å recode den med lavere framerate i kveld, men jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn.. Alle tips motas med takk =)

 

 

Det er vel helst bitrate som er problemet og ikke framerate? Hvertfall det jeg ser for meg. Har ikke prøvd HD materiale utenom det kamera har filmet og eksempelvideoer. Skal testes selv snart. Jeg ser for meg at det går an å hente ut info om hva som er brukt i eksempelvideoene og så bruke det samme på de jeg skal hive innpå telefonen..

Lenke til kommentar

Bruk launcherpro så kan du fjerne de ikonene du ikke vil ha fra startmenyen.

Hvor da?

 

Har sett gjennom menyen flere ganger, jeg har ennå ikke sett den muligheten der.

 

 

knappen helt nede til venstre, så preferences og så general settings. der trykker du på hidden apps. da kan du velge bort de du ikke vil se.

Lenke til kommentar

Hos meg, på datoene som vises på "ny hendelse" er 22/03/2011, men hvis jeg skal endre den er "headingen" 3, 2011 3 22.

Hos meg er søndag første dag i uken også. Også ekstremt få innstillinger i kalenderen.

Da ser det ut som det er likt hos deg som hos meg.

Lenke til kommentar

Bruk launcherpro så kan du fjerne de ikonene du ikke vil ha fra startmenyen.

Hvor da?

 

Har sett gjennom menyen flere ganger, jeg har ennå ikke sett den muligheten der.

 

 

knappen helt nede til venstre, så preferences og så general settings. der trykker du på hidden apps. da kan du velge bort de du ikke vil se.

Aha, thanks. Klarte å overse den flere ganger.

 

Ble en del ryddigere. Men kan man ikke lage kategorier på app skjermen med launchpro?

Lenke til kommentar

Testet det med kalenderen nå. Dato og alt er riktig når jeg lager den. Når jeg går inn på hendelsen står det 12:49-13:49, Mars 22. Er det der dere mener? Inne på redigeringen er alt som det skal igjen. Søndag står som første dag.

Ikke lagt merke til dette da jeg bruker kalenderen til Launcher Pro. Har ikke vært inne og endret på oppføringer. Legger meg heller ikke opp i om søndag eller mandag er første dag, bruker begge deler på jobb.

 

 

Lenke til kommentar

Testet det med kalenderen nå. Dato og alt er riktig når jeg lager den. Når jeg går inn på hendelsen står det 12:49-13:49, Mars 22. Er det der dere mener?

Når jeg går inn på en hendelse vises det riktig her også, men når du skal opprette en ny vises det feil når du skal velge dato.

Altså: Kalender -> [Menyknapp nede til venstre] -> Ny hendelse -> Trykk på datoen under 'Fra', så vises den her som "3, 2011 3 22" øverst i ruten.

Lenke til kommentar

Testet det med kalenderen nå. Dato og alt er riktig når jeg lager den. Når jeg går inn på hendelsen står det 12:49-13:49, Mars 22. Er det der dere mener?

Når jeg går inn på en hendelse vises det riktig her også, men når du skal opprette en ny vises det feil når du skal velge dato.

Altså: Kalender -> [Menyknapp nede til venstre] -> Ny hendelse -> Trykk på datoen under 'Fra', så vises den her som "3, 2011 3 22" øverst i ruten.

 

 

Se der ja! Helt på trynet. La ikke merke til det i sted. Men gjør jo egentlig ingenting, da menyen under viser dag, mnd, år. Hvertfall hos meg. Vil tro det bare er en programmeringsglipp fra LG sin side.

 

På samme måte som at HTC gjorde feil på min HD2, og sikkert andre sin også. Når jeg skulle slette meldinger sto det "Er du sikker på at du vil meldingen?" eller var det "er du på at du vil slette meldingen?" mon tro.

Endret av vgard
Lenke til kommentar

 

Se der ja! Helt på trynet. La ikke merke til det i sted. Men gjør jo egentlig ingenting, da menyen under viser dag, mnd, år. Hvertfall hos meg. Vil tro det bare er en programmeringsglipp fra LG sin side.

Ja, akkurat den visningsfeilen er ikke så farlig siden du ser datoen i "hjulet" under. Men jeg syns det er plagsomt at mandag ikke kan være første ukedag, så det håper jeg de løser... Sendte en mail til LG for å spør.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...