Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I vanlig ordning har LG varit sparsamma med att ändra på Android och utöver hemskärmen/launchern är det i stort sett en vanilla-version (oförändrad) av Android som följer med. Antalet medföljande applikationer är dessutom få till antalet och LG skickar bland annat med en hemskärmväljare för att växla mellan deras egen eller Googles hemskärmvariant/launcher. Vid sidan om kommer LG också att skicka med ett program för att styra telefonen från datorn; LG PC Suite. Det hela fungerar ungefär på samma vis som med emulatorn som följer med SDK:n till Android, det vill säga med det undantaget att man styr telefonen framför en virtuell instans av Android.

Vi passade också på att förhöra oss kring hur man på LG upplever batteritiden, speciellt som enheten har dubbla processorkärnor. Enligt LG är skillnaden i förhållande till föregående generation telefoner inte påtaglig, däremot innebär den goda prestandan att man i högre utsträckning använder telefonen för exmpelvis surf, vilket naturligtvis gör att det kan upplevas som att batteriet går åt fortare. Enligt ARM och Nvidia själva skall Tegra 2 vara mer energisnål än föregående generation plattformar.

KILDE:

http://www.swedroid.se/lg-bjuder-in-svensk-media-pa-forhandsvisning-av-optimus-2x-swedroid-var-dar/

Lenke til kommentar

har også forhåndsbestillt en 2x. :D

4300 kr fra cdon.

håper bare at den ikke kommer inn senere en 25 feb som jeg har hørt om.

Av ren nysgjerrighet, hvorfor kjøpte du den fra cdon?

Ellos selger den til 4100kr, hvor man kan velge oppkrav frakt for kun 100kr: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId=&ProductId=309677&ArticleId=715655&VariantId=3198121

virket som et ok kjøp fra cdon.har bare gode ting og si om dem.

og det var visst 4328. jeg forskuddsbetalte så slipper jeg og tenke på noen regning når telefonen kommer. :)

Lenke til kommentar

Foretrekker heller å bruke sider som CDON enn Ellos når det komme til slike ting. Vet ikke hvordan Ellos er på den kanten, men CDON, Dustin osv er generelt raske og gode på levering.

Kan nok understreke at Ellos er vel så effektive på levering som hvem som helst kjent nettbutikk i Norge. Når det gjelder garanti så blir det uansett LG som står ansvarlig etter leveringstid så bestill der den er billigst...

Lenke til kommentar

virket som et ok kjøp fra cdon.har bare gode ting og si om dem.

og det var visst 4328. jeg forskuddsbetalte så slipper jeg og tenke på noen regning når telefonen kommer. :)

Det er sant, kjiipe er hvis cdon får problemer med å skaffe mobilen. Det er derfor jeg alltid tar oppkrav når jeg forhåndsbestiller, for da er det bare å slette ordren hvis det oppstår problemer. ;)

Lenke til kommentar

Hadde den vært ute nå så hadde jeg kjøpt med en gang,men det er den jo kke.

Derfor har jeg ingen problemer med å vente litt til før jeg legger inn bestilling.

Håper det kommer noen skikkelige anmeldelser snart.Blir spennende å se hva sammy og htc kommer med også.

Jeg liker faktisk å vente litt og,så har en noe å glede seg til..hehe.kjekt å følge med på nettet og se disse videoene som dukker opp.

Om den ikke slippes før slutten av februar spiller det jo ingen rolle om en bestiler i dag eller om 4-5 uker..Vil jo få den omtrent samtidig med de andre som har bestilt uansett.

Men mindre de gjør som eple.1 mobil per butikk..hehe

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...