Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg vært på Elkjøp med telefonen. Eneste jeg gjorde var å levere telefonen, sa den ikke startet. Han skrudde den på og så det selv og sa "Tror vi gjør det enklest jeg". Ga meg lapp og fikk penger tilbake. Heldig der, men får ny i morra. Så jeg hadde en order fra netonnet inne! Flaks..

Hvis du bøyer deg fremover og sjekker, så tror jeg f*** meg at det vokser gullhår et visst sted på deg.. LOL

Gratulerer med snart ny fon.. Og du.. ikke root den med engang og da.. ;)

Lenke til kommentar

Dere som har kjøpt den med Tele2 abonnement, er den låst til Tele2? Gjermundsen f. eks.

Vet at f. eks Netcom låser ikke selv om det står at den er låst. Unntaket er iPhone :)

Fikk min i dag med tele 2 og den er ikke låst :thumbup:

Lenke til kommentar

Kan det være N64oid du tenker på? Jeg husker å ha lest noe om det, men jeg vet ikke noe om hvordan det fungerer... Ser at det ligger en N64 Roms App på marketplace også.. Men som sagt, vet ikke noe om dette/disse =)

N64oid er eneste N64-emulatoren til Android ja, men den er ikke gratis.

Å bruke den er enkelt, er bare å åpne N64-rom (zip-format, finnes blant annet på doperoms.com) i appen :)

har testa Super Mario 64, Mario Kart og Golden Eye og alle funket bra, selv om Golden Eye er vanskelig å styre...

Ja det var sikkert den jeg tenkte på.Trodde den var gratis. :p men,men får vel betale da. :)

Takk for hjelpen.

Dere som har kjøpt den med Tele2 abonnement, er den låst til Tele2? Gjermundsen f. eks.

Vet at f. eks Netcom låser ikke selv om det står at den er låst. Unntaket er iPhone :)

Jeg kjøpte min på siba med tele2.De skulle egentlig har mye mer for den men jeg fortalte om lefdal sin pris så de var villige til å gi meg samme pris.

Telefonen er ikke låst.Bruker den med telenor nå (mitt gamle simkort) siden det nye abonnementet/simkortet ikke er aktivert enda.

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

USB kan levere 500mA, batteriet er på 1500mAh eller noe? LiPo batterier kan lades på minst 1C (1 ganger kapasitet) dvs 1,5A. Jeg vil gjette på at veggkontakten kan levere litt over 1A.

Ved 1C lading bør batteriet lades på ca 1 time og 20min. Hvis det brukes CA-CV (constant amperage - constant voltage).

Man lærer mye ved å fly modellhelikopter :)

Man lærer enda mer ved å lese av AC laderen, hvor det står: 4,8V / 1.0A.

Med andre ord, AC laderen klarer dobbelt så mye som lading via USB burde klare.

Og hva batterier teoretisk skal klare ta imot, er som sagt teoretisk. Blir ganske annerledes i praksis når de blir varme.

Nesoid Lite (NES emulator) er en emulator jeg har testa, men sliter å åpne ROMene.

Tatt fra service manualen:

Constant voltage charging begins when the battery voltage reaches a target voltage, 4.2V. The end of constant voltage charging is commonly detected around 240mA from Travel adaptor.

Spec på ladingen:

-Charging Method : CC & CV (Constant Current & Constant Voltage)

-Maximum Charging Voltage : 4.2V

-Maximum Charging Current : 948mA

-Nominal Battery Capacity : 1500mAh

-Charging time : Max. 3h 30m

- Full charge indication current (icon stop current) : 248mA

Lenke til kommentar

Men det er en app jeg er ute etter, trenger en som kan overvåke data trafikk bruk til apps på mobilen. Jeg har funnet SPB Wireless Monitor, men den er ikke akkurat billig. Noen som vet om andre apps som overvåker databruken til andre apps?

Jeg bruker 3G Watchdog, og det funker veldig bra! Der kan du blant annet sette opp hvor mye MB du max kan bruke i måneden. Jeg har f.eks 100Mb - plottet inn det i innstillingene og nå viser den hvor mye jeg har brukt av min kvota i måneden. Kan også sette på varslinger osv..

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått min Optimus 2x :D

Kom på totalt 2890,- (Er noen fordeler å jobbe som teleselger ;) )

Helt utrolig rask med ADW launcher!

Hva bruker dere til å roote med? (Har 2.2.2 på min)

Super one click eller Z4root?

Du bruker den ADW launcher EX som men må betale får??

Har lurt litt på å prøve den, istedet får Launcher PRO

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått min Optimus 2x :D

Kom på totalt 2890,- (Er noen fordeler å jobbe som teleselger ;) )

Helt utrolig rask med ADW launcher!

Du bruker den ADW launcher EX som men må betale får??

Har lurt litt på å prøve den, istedet får Launcher PRO

Bruker bare vanlig ADW launcher nå og fungerer glimrende!

Prøvde launcher pro også (Brukt det før) men fordelen med ADW er at man kan laste ned andre themes og dermed bli kvitt de stygge ikonene som følger med telefonen.

Min ligner nå på honeycomb :)

Er bare å laste ned å prøve de forskjellige launcherne, de nesten alle gratis og kan lett byttes mellom/slettes.

Lenke til kommentar

Super one click, forsøkte først Z4root (for jeg sitter på mac), men bare FC på appen.

Super one click gitt på første forsøk (har også 2.2.2)

Lenke til kommentar

Jeg har samme erfaring som morsha. Super one click fungerte som bare det.

Det var forresten ganske deilig å gå fra Milestone (Droid) til denne:

post-37816-0-88984100-1300746274_thumb.png

hømm på den benchmarken der fikk jeg faktisk en score på 2538

da var du nøyaktig 1 over min, 2537 fikk jeg.

Lenke til kommentar

@atkhobby

Ja der vises den i et merkelig format. 2, 2011 3 21

Da har vi samme problem. Kan du huske om du avbrøt setup første gangen den kjørte? Jeg gjorde det.

Min workaround nå er å kjøre engelsk kombinert med å aktivere norsk på tastaturet. Funker egentlig OK, men det er irriterende å ha en slik feil på en ny telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...