Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke fikset telefonen nå. Det finnes ingen mulighet som gjør at jeg kan reflashe den. Jeg får ikke satt den i adb modus heller så jeg her faktisk helt lost. Jeg tar turen til Elkjøp i morgen og får den sendt inn, så får jeg betale for feilen min.

Lenke til kommentar

Har nå Roota mobilen nå med Superoneclick og fått inn Superuser application..

Men noen som har peiling åssen man fjerner disse programmere? Feks F-Secure og Car home?

Dette er første gang jeg rooter og ja jeg tar risken..

"er du med på leken må du tåle steken"

Lenke til kommentar

*Krysser fingre for Emils1*

Kommer nok til å roote telefonen i løpet av uken likevel, men jeg skal lese ALT på xda om temaet først! Så har jeg et par dager til å leke med den før jeg rooter og :D *glede seg*

Er noob på android, så en link til xda hadde vært fint.. :)

Lenke til kommentar

Ja. Får håpe det. Håper feilen min gjør at folk lærer og ikke driter seg ut igjen.

Du har iallefall overbevist meg at jeg ikke skal gjøre noe tull med min før jeg er rimelig sikker på at jeg kan rydde opp igjen.. Som sagt så er jeg helt noob på android, eneste erfaring er Huawai 8800 som jeg kjøpte til gutta her hjemme for ei uke siden, og da har jeg sittet og lekt med dem for og teste litt.. Hehe..

Lenke til kommentar

Jeg får ikke fikset telefonen nå. Det finnes ingen mulighet som gjør at jeg kan reflashe den. Jeg får ikke satt den i adb modus heller så jeg her faktisk helt lost. Jeg tar turen til Elkjøp i morgen og får den sendt inn, så får jeg betale for feilen min.

Føler med deg! Kjedelig når sånt skjer.

Jeg har også levert fra meg min da camcorder ikke ville fungere.

Men jeg får heldigvis ny, sansynligvis i morgen.

Kommer nok til å roote min jeg og etterhvert, men venter nok til CM kommer med noe når jeg hørte de holdt på med noe :)

Lenke til kommentar

Har ett spørsmål til dere som har LG Optimus 2X og som tidligere har brukt iPhone 3GS og/eller iPhone 4, hvordan er surfing ift:

- scrolling

- sideinnlasting

- pinch to zoom inn og ut

Lurer virkelig på om jeg skal kjøpe meg en. Det frister litt men jeg trenger en mobil som er god til å surfe og er litt skeptisk til om 2X klarer dette bedre enn 3GS og iPhone 4.

Lenke til kommentar

Har ett spørsmål til dere som har LG Optimus 2X og som tidligere har brukt iPhone 3GS og/eller iPhone 4, hvordan er surfing ift:

- scrolling

- sideinnlasting

- pinch to zoom inn og ut

Lurer virkelig på om jeg skal kjøpe meg en. Det frister litt men jeg trenger en mobil som er god til å surfe og er litt skeptisk til om 2X klarer dette bedre enn 3GS og iPhone 4.

gikk fra 3gs til 2x og vil si at surfeopplevelsen er hakket bedre mtp at det er full flash støtte. scrolling og pinch to zoom er omtrent helt likt, mens sidelasting er hakket raskere vil jeg si.

Lenke til kommentar

Er det noe jeg savner fra min Desiretelefon er det det fantastiske "telefontastaturet". Altså, det som er likt som man har det på en telefon uten touchscreen.. Det på LGen er heller begredelig. Så, noen som vet om det går ann å få det på LGen, eller et annet alternativ? Har lett litt rundt på Market, men har ikke funnet med norsk ordliste(T9).

Lenke til kommentar

Er det noe jeg savner fra min Desiretelefon er det det fantastiske "telefontastaturet". Altså, det som er likt som man har det på en telefon uten touchscreen.. Det på LGen er heller begredelig. Så, noen som vet om det går ann å få det på LGen, eller et annet alternativ? Har lett litt rundt på Market, men har ikke funnet med norsk ordliste(T9).

Det er mange, deriblant meg, som liker det som heter Swiftkey. Men det er et qwerty tastatur. Du ville kanskje ha et numpad tastatur?

Da har du dette til ca 20 kr feks: https://market.android.com/details?id=net.fredricknet.inputmethod.latin&feature=search_result

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...