Real-Madrid Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Noen som kan forklare meg forskjellen på andriod-skall, og LG's-skall? Eventuelt om dere har noen bilder eller youtube link som viser hvordan det er. Edit: -Andriod Stock var det vel det het. Endret 15. januar 2011 av Real-Madrid Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Kan nok stemme det. LG har jo holdt seg til BADA lenge, men virker som de nå gir etter. Her er en liten pekpinn på kraften til mobilen: Optimus 2x http://www.youtube.com/watch?v=IG8hkTCQc5k&feature=player_embedded vs Motorola Droid Bionic http://www.youtube.com/watch?v=Gva4iqsjqqE Bada er Samsung sitt OS.. ikke LGs Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Noen som kan forklare meg forskjellen på andriod-skall, og LG's-skall? Eventuelt om dere har noen bilder eller youtube link som viser hvordan det er. Edit: -Andriod Stock var det vel det het. forskjellene er at LG har lagt til effekter, ikoner og programmer(?) Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 ^ Ja,bla Terga Zone (for enkel tilgang til spill laget spesielt for Terga).Ellers vanlige widgets (vær o.l)..Men det ser jo enklere ut enn Htc,Samsung,Se har lagt til..Når en ser på Se sin greie på x10 kan en nesten fortå hvorfor det tok så lang tid før det kom noe oppdatering.Så det er sikkert lettere å oppdatere/tilpasse Lg sitt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er ikke Tegra Zone til alle telefoner med den nye prosessoren? Man burde jo kunne laste ned tegra zone fra market Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 tegra zone er et program som følger med alle tegra 2 telefoner tror jeg. Det linker til markede slik at det blir lettere å finne spill som er optimalisert for tegra 2 telefoner. Tror jeg Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er ikke Tegra Zone til alle telefoner med den nye prosessoren? jo @Emils1 kan ikke du oppdatere første post med litt info, videoer, specs, bilder, release datoer o.l Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jo,det var jo det jeg mente.Derfor følger det ikke med den "rene" android utgaven du finner på bla Nextus.Det er jo sikkert ikke nødvendig for dem å laste ned dette heller siden det er spesielt for Terga og muligens ikke funker like godt på andre enheter.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Er ikke Tegra Zone til alle telefoner med den nye prosessoren? jo @Emils1 kan ikke du oppdatere første post med litt info, videoer, specs, bilder, release datoer o.l Ja, skal se på saken EDIT: Da er den oppdatert! Endret 15. januar 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) God gjennomgang av telefonen http://www.youtube.com/watch?v=YGLfXlE1NxM Endret 15. januar 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Elendig lyd på de høytallerne as, har han på full volum også. Ser sånn ut 2:21 Dette er det jeg snakker om, lg er ikke noe bra kvalitet. Vedder på at bygg matrialet er litt små shabby også , litt plastic fantastic. De har mye lavpris produkter og kjøper endel elektronikk fra andre selskaper. Værste med phonen må jo være det kjederlige grensesnittet ti lg og den ser ikke særlig fin ut heller. Ganske kjederlig. Vedder på at bildekvaliteten på kamera ikke blir all verden heller. Lg stresser aller mest med denne phonen er hvor rask den er, hvor bra nvidia chipen er til å kjøre spill og at den kan kjøre i 1080p gjennom hdmi. Ellers er den standar. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Vel, din evne til å høre er spektakulær. Med tanke på at du kan bedømme lydkvalitet igjennom en film som er lagt ut på YouTube. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Ikke minst; hvor mange mobiltelefoner har høytalere som høres bra ut? Det er ikke mange hifi-høyttalere på mobiler akkurat. På den andre siden, man kjøper heller ikke en LG tv for den fantastiske lyden... Personal note (med fare for å høres gammel ut): Er det en ting jeg HATER så er det drittunger med musikk på "full guff" på mobilen som vandrer nedover gaten. Enten har de ødelagt hørselen sin, eller så stiller de bare lite krav til hvordan de hører musikk! Gjør i det minste en minimumsinnsats og kjøp et par porta pro. Like plagsomt for omverdenen, men i det minste litt anstendig lydkvalitet... Endret 15. januar 2011 av MrMastodon Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Elendig lyd på de høytallerne as, har han på full volum også. Ser sånn ut 2:21 Dette er det jeg snakker om, lg er ikke noe bra kvalitet. Vedder på at bygg matrialet er litt små shabby også , litt plastic fantastic. De har mye lavpris produkter og kjøper endel elektronikk fra andre selskaper. Værste med phonen må jo være det kjederlige grensesnittet ti lg og den ser ikke særlig fin ut heller. Ganske kjederlig. Vedder på at bildekvaliteten på kamera ikke blir all verden heller. Lg stresser aller mest med denne phonen er hvor rask den er, hvor bra nvidia chipen er til å kjøre spill og at den kan kjøre i 1080p gjennom hdmi. Ellers er den standar. Altså, hvem bryr seg om høyttaler kvaliteten? viktigste mtp lyden, er at mobilen klarer og få frem bra lydkvalitet i mini-jack utgangen. Resten (alle) av kommentarene dine er bare idiotiske. Du driver bare og kommer med masse påstander om hvordan du tror mobilen er.. Endret 15. januar 2011 av Real-Madrid Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 ^^ Det var da voldsomt, jeg snakker om helheten her jeg. Jeg har jo ikke testa den, men lg er ikke akkurat kjent for å være top dogen heller. Dette er en type phone som blir kutta litt her og kutta litt der for å få ned kostnader og få inn nvidia platformen. Hvem som helst av de andre produsentene kan jo sette inn tegra, men lg har da stressa litt ekstra med å få den ut på markedet før de andre. 1 Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hvilken nettbutikk tror dere er lurest å forhåndsbestille fra, med tanke på levering? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Kommer vel an på hvor i landet du holder til det. Hvor er det? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Tenker ikke på postgang, tenkte på hvilken butikk pleier å få inn mange mobiler? Slik at man slipper å vente lenge etter release før man får mobilen. Endret 16. januar 2011 av Dammed Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Min Omnia Hd har ok lyd i høyttalerene.Litt lite bass,men til å være så liten synes jeg lyden er høy og klar nok.Det er egentlig ikke noe jeg bruker særlig,utenom de gangene jeg skal vise noe til andre (musikk/film) og ikke har annet enn mobilen på meg..Men da spiller jeg aldri med volumet på maks..Tidlig om morningen er det noe annet..Da er det viktig at mobilen spiller høyt nok til å vekke meg.. Er ikke godt å si hvordan lyden er ut i fra den videoen.Synes å huske at den fikk skryt for lyden i en test jeg leste på nettet.. Om mobilen er god eller dårlig er ikke godt å si før det kommer skikkelige anmeldelser basert på det ferdige produktet.Når den kommer i butikken kan en jo teste selv. Grensesnittet er enkelt men det synes jeg er bra.Kan jo bare skru det av. Det er uansett den mest lovende mobilen jeg har sett så langt. Klart samsung kommer med tilsvarende eller bedre produkt,men jeg tviler på at det blir før sommeren..Min gamle Omnia Hd ble vist på mobilmessen i Barcelona og den kom ikke i salg før august.. Hvor lenge skal en vente?Det kommer alltid noe bedre. Endret 16. januar 2011 av Gjermundsen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Tenker ikke på postgang, tenkte på hvilken butikk pleier å få inn mange mobiler? Slik at man slipper å vente lenge etter release før man får mobilen. Hvis du forhåndsbestiller så får du vel sikkert produktet ditt. Er vel ikke like stor pågang som det er med iPhone. Så regner med at det ikke er noe problem å få tak i en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå