Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan stemme, men merkelig at de skal gjøre det så tungvindt.

Er det fordi at ellers så vil ikke folk velge LG sitt da eller?

Mulig, men hva taper LG på at folk velger vanilla Android?

De taper vel ikke noe på det. De tjener vel mest på det. Nå vurderer jeg virkelig denne telefonen, om det ikke kommer en mye bedre en innen Mai

Lenke til kommentar

Kan stemme, men merkelig at de skal gjøre det så tungvindt.

Er det fordi at ellers så vil ikke folk velge LG sitt da eller?

Mulig, men hva taper LG på at folk velger vanilla Android?

Tenker da på at folk ikke vil bry seg om LG lanserer sin egen ROM. Ettersom Android-stock er å fortrekke. Så da blir det bare at de gir ut en custom bare for å gjøre det.

Lenke til kommentar

hvordan er det med root osv? er det lett å roote, legge inn custom roms osv? noen som vet hvordan det bruker å være med lg telefoner? før hadde jeg en milestone, der hadde motorola stengt bootloaderen og gjort slik at recovery mode ikke kunne flashe rom.

Et kjapt søk på http://forum.xda-developers.com forteller meg at det ikke har vært et stort problem å roote LG android telefoner ved bruk av oneclick-root-apps, og at de har utviklet en ROM eller to til den. Ser ikke ut som om det er like stor aktivitet her som det er rundt HTC Desire, men så har ikke LG laget så mange android-telefoner som HTC heller.

Personlig så synes jeg hensikten med å roote en telefon som 2x faller mye bort pga spesifikasjoner, og når man kan velge vanilla android på den, så burde de fleste behov være dekket. Eneste grunnen jeg kan se, er å åpne opp for ekstrafunksjoner i programmer, som for eksempel Titanium backup.

Nå ligger ikke noe 100% klart, men sannsynligvis vil ikke a2sd være et godt argument heller...

Lenke til kommentar

hvordan er det med root osv? er det lett å roote, legge inn custom roms osv? noen som vet hvordan det bruker å være med lg telefoner? før hadde jeg en milestone, der hadde motorola stengt bootloaderen og gjort slik at recovery mode ikke kunne flashe rom.

Et kjapt søk på http://forum.xda-developers.com forteller meg at det ikke har vært et stort problem å roote LG android telefoner ved bruk av oneclick-root-apps, og at de har utviklet en ROM eller to til den. Ser ikke ut som om det er like stor aktivitet her som det er rundt HTC Desire, men så har ikke LG laget så mange android-telefoner som HTC heller.

Personlig så synes jeg hensikten med å roote en telefon som 2x faller mye bort pga spesifikasjoner, og når man kan velge vanilla android på den, så burde de fleste behov være dekket. Eneste grunnen jeg kan se, er å åpne opp for ekstrafunksjoner i programmer, som for eksempel Titanium backup.

Nå ligger ikke noe 100% klart, men sannsynligvis vil ikke a2sd være et godt argument heller...

Nei det var bare sånne småapps som trenger root jeg lurte på. Det er jo ikke noen grunn til å overklokke den akkurat :)

Endret av evenelia
Lenke til kommentar

Frister nesten å overlate iPhone 4'en til fruen som har lyst å drepe Desiren sin, for så å kjøpe denne... :p Men egentlig hadde jeg jo bestemt meg for å ikke gå tilbake til android før jeg fikk en duganes telefon uten skall. Selv om skallet på denne telefonen lar seg slå av, så blir sikkert oppdateringene forsinket i månedsvis.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

For meg er telefonen ubrukelig uten root, så jeg kommer til å vente med å kjøpe til den er bekreftet rootet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...