roboco Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Min ordre hos komplett har stått som "frigjort for plukk" i hele dag (dvs siden 10:30 omtrent), noen andre som opplever noe lignende. har aldri opplevd at komplett er så trege. (bestilte forøvrig 03.03) Lenke til kommentar
hnic Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvilken nettleser APP anbefaler folket?? Synes Dolphin HD er ganske snasen Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Utrolig mye surr rundt levering av denne denne telefonen, skyldes det at den er populær eller er det LG som roter ? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Skulle vært en egen tråd for, om, hvordan, når, avbestille, bestille, dårlig/god service bla bla bla. Og kun holdt denne tråden om mobilen selv, og ikke annet piss, som øddelegger hele tråden. Men det er min gode mening(som nok ikke blir likt:-) 1 Lenke til kommentar
Luis_Suarez Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Utrolig mye surr rundt levering av denne denne telefonen, skyldes det at den er populær eller er det LG som roter ? Er vel en god blanding! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Utrolig mye surr rundt levering av denne denne telefonen, skyldes det at den er populær eller er det LG som roter ? I Krsand var det kun 1 butikk som hadde den inne. De fikk kun inn 2 stykk, heldigvis hadde de 1 igjen til meg Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Min ordre hos komplett har stått som "frigjort for plukk" i hele dag (dvs siden 10:30 omtrent), noen andre som opplever noe lignende. har aldri opplevd at komplett er så trege. (bestilte forøvrig 03.03) Jeg bestilte 7.mars og fikk min fra mpx i dag. Lenke til kommentar
roboco Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Min ordre hos komplett har stått som "frigjort for plukk" i hele dag (dvs siden 10:30 omtrent), noen andre som opplever noe lignende. har aldri opplevd at komplett er så trege. (bestilte forøvrig 03.03) Jeg bestilte 7.mars og fikk min fra mpx i dag. bestilte du til pick-up point? har følelsen av at de leverer mye raskere til pick-up points enn med vanlig post. Hadde ikke anledning til å bestille til pick-up point denne gangen så måtte ty til vanlig post. Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Skulle vært en egen tråd for, om, hvordan, når, avbestille, bestille, dårlig/god service bla bla bla. Og kun holdt denne tråden om mobilen selv, og ikke annet piss, som øddelegger hele tråden. Men det er min gode mening(som nok ikke blir likt:-) Start en ny tråd folkens feks tips og triks for optimus 2x.... Mvh Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Æsj, trodde han fyren på Telebutikken hadde kansellert Chess-ordren min. Ble ringt opp i dag og de snakket noe om at jeg måtte betale 2000kr i bruddgebyr. WTF. Fikk også sendingsbekreftelse på at de har sendt telefonen min. Nå må jeg stresse med å sende den tilbake. Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Bare be posten om å sende den i retur så går den rett tilbake til moobi. Du slipper å hente den ut for å så sende den tilbake selv Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Bare be posten om å sende den i retur så går den rett tilbake til moobi. Du slipper å hente den ut for å så sende den tilbake selv Takker. Må fortsatt ta en telefon til kundeservice til Chess. De kan umulig kreve bruddgebyr når jeg benytter meg av angrerett? Lenke til kommentar
CIder Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Bare be posten om å sende den i retur så går den rett tilbake til moobi. Du slipper å hente den ut for å så sende den tilbake selv Eller enda bedre, videresende den til meg!! Lenke til kommentar
skankyass Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 skankyass & Xphylion : Når forhåndsbestilte dere? Forhåndsbestilte fra Chess 28/02 selv. Bestilte 03/03. Snakket med Chess senest i går, og da hadde de ingen på lager. Fyren mente de ikke fikk inn før neste uke. Dagen etter var den altså sendt. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Typisk at jeg som HAR en telefon får en til fra Chess nå Lenke til kommentar
Luis_Suarez Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 skankyass & Xphylion : Når forhåndsbestilte dere? Forhåndsbestilte fra Chess 28/02 selv. Bestilte 03/03. Snakket med Chess senest i går, og da hadde de ingen på lager. Fyren mente de ikke fikk inn før neste uke. Dagen etter var den altså sendt. Merkelig, jeg bestilte sent i februar, altså før deg, men har ikke hørt noe som helst fra Chess. Hva kan det komme av? Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Bare be posten om å sende den i retur så går den rett tilbake til moobi. Du slipper å hente den ut for å så sende den tilbake selv Takker. Må fortsatt ta en telefon til kundeservice til Chess. De kan umulig kreve bruddgebyr når jeg benytter meg av angrerett? Vi har ikke noe bruddgebyr av samme grunnlag som vi ikke har binding, men om du bestilte den på nedbetaling så kan det være restbeløpet for telefonen det var snakk om? Det skal du selvfølelig ikke betale når du returnerer telefonen. Under normale omstendigheter så skal du ikke betale noe som helst i denne situasjonen her. Er du kunde allerede eller bestilte du sammen med portering? Mener du nevnte det tidligere, men gidder ikke lete Om du ikke er kunde fra før så er det bare til å ringe og kansellere alt sammen. Eventuelt beløp du allerede har betalt for telefonen tilbakebetales når moobi har behandlet returen og godkjent angringen (noe som selvfølgelig skal skje når du ikke henter den ut en gang). Fakturering av restbeløp for tlf vil ikke skje før du eventuelt skulle la være å returnere telefonen likevel. Anbefaler uansett at du selv kontakter oss og kontrollerer at alt avsluttes på riktig måte så er du sikker. Da får vi samtidig sjekket og eventuelt informert om relevante ting som jeg hopper over nå pga at jeg glemmer det eller pga at det forutsetter info jeg ikke ser her Luis_Suarez: Hvordan/om man får bekreftelse på sending kommer veldig an på valg under bestilling og hvilken informasjon som ble lagt inn der. Anbefaler at du har en tlf til kundeservice (06060) så får de sjekket status på ordren din. Er du heldig så har de et sporingsnr til deg Lenke til kommentar
Krekre Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 så langt er jeg veldig fornøyd med telefonen, men det er en ting som irriterer med grenseløst. Hvordan i svarte kan eg få sett nrk via nett-tv på denne telefonen?? Får bare beskjeden støtter ikke formatet når jeg prøver Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg hadde order hos Lefdal. Forhåndsbetalte, men avbestilte pga de løy til meg. Har enda ikke fått tilbake penger. Har kontaktet de i to dager nå. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Min ordre hos komplett har stått som "frigjort for plukk" i hele dag (dvs siden 10:30 omtrent), noen andre som opplever noe lignende. har aldri opplevd at komplett er så trege. (bestilte forøvrig 03.03) Jeg bestilte 7.mars og fikk min fra mpx i dag. bestilte du til pick-up point? har følelsen av at de leverer mye raskere til pick-up points enn med vanlig post. Hadde ikke anledning til å bestille til pick-up point denne gangen så måtte ty til vanlig post. bestilte til pick-up-point ja Var å hentet den i Sandefjord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå