MrMastodon Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Dette er kanskje et sted å begynne... Edit: virket og med første øyenkast, men hadde tenkt meg om to ganger før jeg brukte visakortet der... Endret 15. mars 2011 av MrMastodon Lenke til kommentar
hnic Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Dette er kanskje et sted å begynne... fant denna her, http://www.mobileden.co.uk/mobile/lg/lg-optimus-2x/lg-optimus-2x-cases/pdair-lg-optimus-2x-leather-book-case.html Ser bra ut, men tipper de må få laga taska før de kan selgen. Med tanke på at de ikke har noen mer detaljerte bilder av taska med telefonen i. Lenke til kommentar
Beron Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Virker som det er en del cover til 2x som ikke er laget spesielt for den. Fant to varianter på ebay som er laget spesielt til 2x fra selger i Korea med svært god feedback : http://cgi.ebay.co.uk/LG-Optimus-2X-P990-Star-Leather-Folder-Case-Cover-NEW-/120676999279?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item1c18e8e06f http://cgi.ebay.co.uk/LG-Optimus-2X-P990-Star-Genuine-Leather-Case-Cover-NEW-/120677023857?pt=PDA_Accessories&hash=item1c18e94071 Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Har ikke noe negativt å si om telefonen etter 2 dager i bruk. En aktiv mobilbruker må regne med å lade den over natta men det gjelder vel for de fleste smarttelefonen i dag. Savner et alternativ for å la mobilen roame når den kun er på WiFi. Lenke til kommentar
hnic Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Den siste av de du posten så smooth ut, Beron. Kan jo praktisk talt bytte ut lommeboka med den der. Får vente og se litt til, kanskje vi finner noen som holder til litt nærmere denne siden av jorda. Har trua på PDair sine cases. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hadde vært skeptisk til å ha bankkbankkort sammen med mobil. Selv om man bruker chip og ikke magnetstripen på kortet. Når man tar drosje dras kortet og da er det litt kjipt å ha et ikke fungerende kort.. 1 Lenke til kommentar
Beron Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hadde vært skeptisk til å ha bankkbankkort sammen med mobil. Selv om man bruker chip og ikke magnetstripen på kortet. Når man tar drosje dras kortet og da er det litt kjipt å ha et ikke fungerende kort.. Var på nippet til å bestille taska i den siste linken selv, men ble skeptisk av samme grunn som deg. I tillegg er det jo magnetlåsing på veska noe jeg også vil tro kan være en skummel kombinasjon med magnetstriper på bankkort. Lenke til kommentar
Beron Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Den siste av de du posten så smooth ut, Beron. Kan jo praktisk talt bytte ut lommeboka med den der. Får vente og se litt til, kanskje vi finner noen som holder til litt nærmere denne siden av jorda. Har trua på PDair sine cases. Regner med at når 2x kommer skikkelig ut på markedet vil det nok bli overflod av tasker å velge mellom. På mine siste mobiler har jeg kjøpt fra ebay. Stort sett det man får kjøpt av tasker i dag er laget i Kina, så hvorfor ikke kjøpe direkte selv. Med litt leting og lesing av feedback finner man topp kvalitet til fjerdeparten av det man må betale for tilsvarende her i Norge og da med porto inkludert. De som selger mobiltilbehør i Norge skal jaggu meg være glade for at ikke flere vet hvor mye det er å spare på å kjøpe fra Ebay. Lenke til kommentar
Rabagast76 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg har lenge gledet meg til denne. 9.3 (onsdag i forrige uke)tok jeg sjansen på å bestille den på el-kjøp sin nettbuttikk. I dag fikk jeg mail fra dem med følgende tekst: Vi takker for din bestilling hos Elkjøp! Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag. Jeg har også fått sporingsnummer, så nå er den underveis.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg klarer ikke å slappe av før jeg får "Varen er sendt" fra komplett: p er redd det samme skal skje igjen, at datoen flyttes i morra til ubekreftet igjen ! Lenke til kommentar
hnic Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Hadde vært skeptisk til å ha bankkbankkort sammen med mobil. Selv om man bruker chip og ikke magnetstripen på kortet. Når man tar drosje dras kortet og da er det litt kjipt å ha et ikke fungerende kort.. Var på nippet til å bestille taska i den siste linken selv, men ble skeptisk av samme grunn som deg. I tillegg er det jo magnetlåsing på veska noe jeg også vil tro kan være en skummel kombinasjon med magnetstriper på bankkort. Det var ikke så dumt tenkt det nei. Mins jeg så på mythbusters at de testa det der og at de kom frem til at magneter ikke ødela kort. MEN det må ha vært noe annet de har testa. Endret 15. mars 2011 av hnic Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det er ikke tullpreik, Mythbusters har til tider utrolig tåpelige "tester". Mange parametere de ikke ser, så det er bare et show, ikke noe vitenskapelig. Bankkort kan bli avmagnetisert, har skjedd meg 1 gang før da jeg pleide å ha mobilen sammen med lommeboka. Var innom banken og da fikk jeg høre, siden jeg nektet å betale for nytt kort. Men de påstod at det var min feil.. Noe det var faktisk. Man lærer av sine egne feil, prøv selv! Lenke til kommentar
hnic Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg klarer ikke å slappe av før jeg får "Varen er sendt" fra komplett: p er redd det samme skal skje igjen, at datoen flyttes i morra til ubekreftet igjen ! Hehehe. jeg kommer til og gå og kikke på telefonen ganske ofte på jobb imorgen for og se om jeg kan stikke bortom og henten etter jobb også. Det er ikke tullpreik, Mythbusters har til tider utrolig tåpelige "tester". Mange parametere de ikke ser, så det er bare et show, ikke noe vitenskapelig. Bankkort kan bli avmagnetisert, har skjedd meg 1 gang før da jeg pleide å ha mobilen sammen med lommeboka. Var innom banken og da fikk jeg høre, siden jeg nektet å betale for nytt kort. Men de påstod at det var min feil.. Noe det var faktisk. Man lærer av sine egne feil, prøv selv! Ja, så det etter at jeg gjorde litt research på nettet. Den episoden med kredittkort må ha vært no annet når det gjelder den saken. Som og gni de mot hverandre ellerno. Prøvde og skjule spora mine i replyen, men faen så kjapp du er a Lenke til kommentar
huf Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Eg mottok min i dag, og har fått leika meg nokre timar med den no. - For det første så vart eg positivt overraska over designet på telefonen. Den er slankere enn det ser ut som på bileta på nettet. God å halde i handa. Bakdekselet skulle med fordel ha vore i f.eks aluminium, men den solide plasten gjer absolutt nytta. - Skjermen er fantastisk. Heilt ufatteleg lyssterk. Responsen er upåklageleg. - Den er kjapp. Utruleg kjapp. Eg bytta ut launcheren til LauncherPro etter 5 min, og no går det seriøst fort i svingane her. Einaste eg er uroa for (etter kva eg har lest), må vere batterikapasiteten. Det er rapportert inn at kapasiteten skal ha vorte aukande etter ein del ladingar, så vi får sjå etter kvart. Meget nøgd, alt i alt. Endret 15. mars 2011 av huf Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Begynner å bli mere å mere frista på benytte seg av lefdal sitt tilbud med tele2 abo. 3363,- Har allerede tele2 abo. så om den er låst er jo etto fetto. Eneste triste er at jeg har ingen bil, og lefdal er ikke akkurat i nærmeste omkrets Endret 15. mars 2011 av Goodall Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Har også trykket i noen timer på min, veldig fornøyd så langt! Bruker LauncherPro Plus Den er utrolig mye raskere enn min gamle Nexus One... Endret 15. mars 2011 av DroidOle Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Noen som vet om det er mulig å få denne klokke-widget-saken på LGO2X? Det er jo LG som har laget LGO3D også så burde vel være mulig? Det gjelder for så vidt denne. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Virker som det er en del cover til 2x som ikke er laget spesielt for den. Fant to varianter på ebay som er laget spesielt til 2x fra selger i Korea med svært god feedback : http://cgi.ebay.co.uk/LG-Optimus-2X-P990-Star-Leather-Folder-Case-Cover-NEW-/120676999279?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item1c18e8e06f http://cgi.ebay.co.uk/LG-Optimus-2X-P990-Star-Genuine-Leather-Case-Cover-NEW-/120677023857?pt=PDA_Accessories&hash=item1c18e94071 Kona har en lignede den siste linken, som er til iPhone 3GS. Aldri hatt problem med minibank kortene. Ikke slettet magnetstripa. Men snart er alt på chip minibank kortet / Near field på mobilen = ikke problem(om ei stund :-) ) Lenke til kommentar
Beron Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Virker som det er en del cover til 2x som ikke er laget spesielt for den. Fant to varianter på ebay som er laget spesielt til 2x fra selger i Korea med svært god feedback : http://cgi.ebay.co.uk/LG-Optimus-2X-P990-Star-Leather-Folder-Case-Cover-NEW-/120676999279?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item1c18e8e06f http://cgi.ebay.co.uk/LG-Optimus-2X-P990-Star-Genuine-Leather-Case-Cover-NEW-/120677023857?pt=PDA_Accessories&hash=item1c18e94071 Kona har en lignede den siste linken, som er til iPhone 3GS. Aldri hatt problem med minibank kortene. Ikke slettet magnetstripa. Men snart er alt på chip minibank kortet / Near field på mobilen = ikke problem(om ei stund :-) ) Ja, det blir ihvertfall ikke nødvendigvis ødelagt av magnetfelt. Så et klipp på Youtube der de gned et kort under en slik magnet de bruker til å løfte biler med på bilopphøggerier, og det virket fint etterpå. Samtidig har jeg hørt om flere som har fått ødelagt kort pga magnetfelt. Lenke til kommentar
Martin- Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg kjøpte meg en Golla Mobile "pengebok" hos Elkjøp for 99 kr igår, funker fjell!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå