Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, ryktet her inne sier oppgradering til 2.3.3 18. april, men det er ubekreftet...

 

Skjønner ikke hvorfor S2 skal være så veldig mye raskere som noen sier tidligere her, etter alt å dømme blir den jo levert med tegra 2 her i landet den og...

 

 

"1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2011-03-16"

*glede seg*

Endret av MrMastodon
Lenke til kommentar

Jo, ryktet her inne sier oppgradering til 2.3.3 18. april, men det er ubekreftet...

 

Skjønner ikke hvorfor S2 skal være så veldig mye raskere som noen sier tidligere her, etter alt å dømme blir den jo levert med tegra 2 her i landet den og...

 

 

"1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2011-03-16"

*glede seg*

Fordi programvare og hardware er noe som samsung kan. Flinke er de med oppdateringer også. :new_woot:

Lenke til kommentar

hehe.. ganske morsomt, Komplett og MPX ser ut som å ha samme lageret som Sverige! Her er han som fikk tak i den rett foran nesen på deg:

 

Ursprungligen postat av beercan

Nu finns det 1 tillgänglig hos komplett för leverans imorgon, nån har avbokat

"Taget...tog den (extra till en polare) . Datumet ändrades till 100st den 22/3. Tack för infot"

 

http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=28910&page=228

 

Var jeg som avbestilte fra komplett i morges da jeg så at lefdal hadde sent sin, bestilte den i går ca 1715, da var det en lagerstatus på 50+, noe som tydeligvis var reelt.

Endret av Kurt-Angle
Lenke til kommentar

Jo, ryktet her inne sier oppgradering til 2.3.3 18. april, men det er ubekreftet...

 

Skjønner ikke hvorfor S2 skal være så veldig mye raskere som noen sier tidligere her, etter alt å dømme blir den jo levert med tegra 2 her i landet den og...

 

 

"1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2011-03-16"

*glede seg*

Fordi programvare og hardware er noe som samsung kan. Flinke er de med oppdateringer også. :new_woot:

 

Nei, det er de ikke. Oppdateringene til samsung wave "ødelegger" telefonene. Det har også vært mye problemer med Kies, PC suiten til samsung, at programmet ikke finner mobilene etc..

De har vært mer heldige med Galaxy S, men har vært problemer med de nyeste oppdateringer der også - blant annet mye lagg i brukeropplevelsen, og generelt treigere mobil.

 

Hardware - det skal jeg være enig i, det kan de!

Endret av Real-Madrid
Lenke til kommentar

Moobi selger telefoner for Chess, helt riktig.

Moobi fikk inn 25 telefoner i går, men de var allerede utsolgt før dem la inn "PÅ lager" i går. Chess skriver på sine facebook sider at den forventes inn den 22. mars, som er datoen de har fått av leverandør. Mer enn det vet de ikke.

Tror det er smartere å kontakte Moobi, da Chess må kontakte dem for å få vite noe mer.

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor den står som "på lager" hos Chess da!!

 

Ringte du dem? Ble du noe klokere?

Fikk mail fra chess idag om at de hadde fått inn ett parti med tlf. Sikkert ikke så mange men..

 

Skjønner mindre og mindre..

Trodde alt av telefonsalget til Chess var gjennom Moobi?

Hmmm. Skal ringe Chess nå.

Ringte Chess ang at det står at den er på lager og at de som har forhåndsbestilt ikke har fått sine. Kundebehandler skulle sjekke opp og sende sms :

Fikk denne :

 

Hei=)

Da har jeg vært i kontakt med Moobi, og der viser det seg at telefonen er ikke på lager enda, det er nok vi i chess som har vært for ivrige på nettsiden vår, de kan ikke helt garantere når den vil komme inn, men dato som er sagt er 22.03. Denne er fremdeles ubekreftet, så dato er ikke sikker. Beklager at vi har gjort deg enda mer spent på om du nå får produktet ditt. Ha en fortsatt god dag.

Hilsen xxxx på Chess=)

Lenke til kommentar

Dette er litt "off topic" men håper dere kan overleve =)

 

Jeg så VG snakket varmt om DroidTv appen i dag, som reklamerer med at den kan vise "full HD-480p". Usikker på om de mener at den kan vise full hd og 480p eller om de mener at 480p er full hd, men nok om det.

 

Har noen av dere testet noen av disse appene som kan vise tv-serier? Vet dere om noen av disse appene fungerer slik at 2x'en kan vise disse via HDMI uttaket i full HD? Hadde jo vært kult om jeg kunne bruke en slik app til å vise tv-serier direkte på tv'en i stua...

 

Jada jada, jeg vet jeg bare kan laste ned serier i HD for så å vise de via 2x'en, men av en eller annen grunn syns jeg det hadde vært kult om jeg fant en billig app som kunne gjøre dette. Så har jeg i hvertfall en illusjon om at det jeg viser på tv'en er lovlig =)

Lenke til kommentar

Herregud når skal dere slutte å gneldre om når denne telefonen kommer inn ?

mShop har den inne så bestill derfra.....

http://www.mshop.no/more_info.php?table=Produkter&level1=139142&level2=&selger=hw&offset=&limit=&selger=&visSplash=true

 

Hvis du har fulgt med litt i denne tråden har du kanskje fått med deg at mange har påstått å ha den på lager uten å ha det.

Forøvrig er det vel ingen som tvinger deg til å lese "gnelderet" fra folk som er spente og utålmodige på å få telefonen sin.

Endret av Beron
Lenke til kommentar

Herregud når skal dere slutte å gneldre om når denne telefonen kommer inn ?

mShop har den inne så bestill derfra.....

http://www.mshop.no/more_info.php?table=Produkter&level1=139142&level2=&selger=hw&offset=&limit=&selger=&visSplash=true

 

 

Blir skeptisk til noen som har en så dårlig designet nettbutikk.. Men det er nå meg da.. De er sikkert ærlige og rederlige, men skeptisk blir jeg =)

Lenke til kommentar

Jeg har planer om å kjøpe 3Den når den kommer ut. Men er litt nysgjerrig på hvordan den er etter noen mnd i bruk. Samsung har jeg ingen planer om å kjøpe.. Er fremdeles veldig fornøyd med min Nexus S, men tror - og håper - på at 3Den blir veldig bra! Men hvem vet, kanskje blir iPhone 5 en skikkelig revolusjonerende mobil? :p Men hadde ikke hatt store forhåpninger.. :D

Lenke til kommentar

Jeg er jævla spent på 3d-teknologien, så sånn sett vil jeg veldig gjerne vente. Bilde- og videotagning er noe jeg gleder meg mye til.

Spesielt ettersom releasen på de sjappene jeg har sett på (Ja, vet de ikke er til å stole på. :p) er så snart som 25. april...

 

Er bare så kjedelig om den kommer og blir slaktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...