thomsen87 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Kjøpte min på Telebutikken Strømmen idag, the one and only de hadde fått inn. Super telefon!! Lenke til kommentar
paradude Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ligger jaggu en på finn og.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27287005 Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ligger jaggu en på finn og.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27287005 Han tar seg godt betalt ihvertfall. Lenke til kommentar
turbojon123 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ligger jaggu en på finn og.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27287005 Han tar seg godt betalt ihvertfall. Hun? Lenke til kommentar
paradude Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ligger jaggu en på finn og.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27287005 Han tar seg godt betalt ihvertfall. Hun? Hun ja, en eldre dame i følge facebook:) Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ligger jaggu en på finn og.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27287005 Han tar seg godt betalt ihvertfall. Hun? Hun ja, en eldre dame i følge facebook:) Haha, hun ja! Er lov med en liten skriveleif en sen lørdagskveld, formoder jeg? Lenke til kommentar
Krekre Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det er nå en ting som bekymrer meg for en som nå bytter operativsystem fra Nokia's OVI Suite til Android. Og sitter igjen med noen få spørsmål før min LG Optimus 2X kommer på postkontoret i fra Netshop.no mandags ettermiddag er: "Hvordan bytter man over til et "norsk" tastatur på dette operativsystemet? Er dette en enkel oppgave??? Er det noen tastaturer som er å anbefale før andre?" Grunen til at jeg vil bytte er at jeg ikke ønsker å bruke et tastatur hvor jeg må "holde inn" en bokstav for å få en annen. Ellers har jeg veldig like store forhåpninger til denne telefonen som jeg hadde til min faste følgesvenn nå gjennom 3 år, en NOKIA 5800 XpressMusic som jeg kjøpte for nøyaktig tre år siden. Håper på noen ordentlige svar før mandag ettermiddag. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Switftkey er å anbefale. Det er et veldig veldig godt tastatur. Det er bare å laste det ned fra android market og installere det. Man er fri til å bytte tastatur så mye man vil selv, man er på ingen måte låst. https://market.android.com/details?id=com.touchtype.swiftkey.trial&feature=search_result Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det er veldig lett, du laster ned den tastatur appen du ønsker og bruke, holder fingen nede på et tekstfelt for opp et valg om hvilket tastaturet man vil ha og samme sted kan man sette det som default slik at det blir standard tastatur. Kan anbefale swiftkey! Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det er nå en ting som bekymrer meg for en som nå bytter operativsystem fra Nokia's OVI Suite til Android. Og sitter igjen med noen få spørsmål før min LG Optimus 2X kommer på postkontoret i fra Netshop.no mandags ettermiddag er: "Hvordan bytter man over til et "norsk" tastatur på dette operativsystemet? Er dette en enkel oppgave??? Er det noen tastaturer som er å anbefale før andre?" Grunen til at jeg vil bytte er at jeg ikke ønsker å bruke et tastatur hvor jeg må "holde inn" en bokstav for å få en annen. Ellers har jeg veldig like store forhåpninger til denne telefonen som jeg hadde til min faste følgesvenn nå gjennom 3 år, en NOKIA 5800 XpressMusic som jeg kjøpte for nøyaktig tre år siden. Håper på noen ordentlige svar før mandag ettermiddag. På forhånd takk. Dette med at det ikke er norskt tastatur er veldig hypet opp som en negativ ting. Det er ikke verre enn at hvis du skal skrive "når", og skriver "nar" foreslår den "når" før "nar". Samme med "na" og "nå". Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Man får lastet ned skandinavisk tastatur vi android marked case closed. lukter Jada-Jada Nope. Lenke til kommentar
jawiz Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 noen som vet når den kommer til netcom ? står 14. mars foreløpig, kan det være rett? forventet 14. mars Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 noen som vet når den kommer til netcom ? står 14. mars foreløpig, kan det være rett? forventet 14. mars levrandøren deres Brightpoint har vel fortsatt ubekreftet 22. mars. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Avbestilt pga uproffosjonelt release til mobilen av LG. Ingen videre kommentar 3 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 hvis man ikke har en Lefdal butikk i nærheten (bor i Tromsø) hvordan kan man få kjøpt telefonen med Champion til 3363kr? er det mulig å ring/sende epost? har sent en epost men har fortsatt ikke fått svar. Telefon kundeserivcene er nede på søndager, håper ikke tilbudet går ut på mandag Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Avbestilt pga uproffosjonelt release til mobilen av LG. Ingen videre kommentar Dette blir jo bare tullete Solgte min i går da designet og byggekvaliteten samt brukeropplevelsen ikke står til en topp telefon alla 2011. Endret 13. mars 2011 av Jada-jada Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Avbestilt pga uproffosjonelt release til mobilen av LG. Ingen videre kommentar Dette blir jo bare tullete Solgte min i går da designet og byggekvaliteten samt brukeropplevelsen ikke står til en topp telefon alla 2011. Flott det, da trenger jo det ikke bli flere tulleposter i denne tråden fra dere! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Jada-jada, det finnes MYE bedre mobiler. Det er derfor vi har noe som heter Samsung Galaxy S II Endret 13. mars 2011 av Quattro123 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Jada-jada, det finnes MYE bedre mobiler. Det er derfor vi har noe som heter Samsung Galaxy S II og en egen tråd om den. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå