Leifen18 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det har jeg faktisk ikke lagt merke til, før... SGSkom med BT3.0, Wave var vel muligens den første, da den kom i April. Prisjakt sier 10 mobiler med BT 3.0 som er ute nå. Lenke til kommentar
Martin- Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Vel, NOEN plass må vel LG ha spart inn de 1500-2000 kronene mindre den koster i forholdt til SGSII Lenke til kommentar
andre_s Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Telefonen frister, men etter og ha sett bilder tatt med mobilen i testen til dinside ble jeg bekymret. Utrolig dårlig kvalitet... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Å kalle det for utrolig dårlig kvalitet er vel å overdrive? Lenke til kommentar
Martin- Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Har nå lastet ned den bilde og videopakken fra dinside.no, og må si meg uenig i at det var utrolig dårlig? Litt vel kornete og blasse farger, men over gjennomsnittet vil jeg si (for kameraer med <8 MP). Minst like bra som 8 MP kameraet på min SE Endret 8. mars 2011 av Martin- Lenke til kommentar
andre_s Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 I forhold til at det skal være en mobil i den høyeste prisklassen så hadde jeg forventet mye mere av kameraet... Klart utrolig dårlig er det ikke, man ser jo tross alt hva som er tatt bilde av, men det er kanskje bra nok da Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 iPhonen koster mer. Tar den bedre bilder? Lenke til kommentar
andre_s Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 iPhonen koster mer. Tar den bedre bilder? Ja faktisk det synes nå jeg Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Amentio priser den til 4098,– nå Tror dette kommer til å bli min neste mobil, mest p.g.a HDMI funksjonen den er jo GENIAL. Hvis det eneste negative er kamera...tar jeg ikke det tungt, nettopp fått et Canon 600D kamera i hus Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 iPhonen koster mer. Tar den bedre bilder? Ja faktisk det synes nå jeg Da skjønner jeg. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Amentio priser den til 4098,– nå Tror dette kommer til å bli min neste mobil, mest p.g.a HDMI funksjonen den er jo GENIAL. Hvis det eneste negative er kamera...tar jeg ikke det tungt, nettopp fått et Canon 600D kamera i hus Tja, slik jeg forstår det (ifølge dinside.no testen) er ikke HDMI utgangen helt komplett, kun film vises i full-HD, alt annet vises i 480p... (på en stor TV skjerm vil det være tragisk oppløsning) Eks. N8 vises alt som går ut via HDMI på 820p, litt greitt å kunne spille og vise bilder ++ på TV i full-HD også Syns det er litt halvferdige løsninger i forhold til konkurrenter her desverre Endret 8. mars 2011 av leirdueredet Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Amentio priser den til 4098,– nå Tror dette kommer til å bli min neste mobil, mest p.g.a HDMI funksjonen den er jo GENIAL. Hvis det eneste negative er kamera...tar jeg ikke det tungt, nettopp fått et Canon 600D kamera i hus Tja, slik jeg forstår det (ifølge dinside.no testen) er ikke HDMI utgangen helt komplett, kun film vises i full-HD, alt annet vises i 480p... (på en stor TV skjerm vil det være tragisk oppløsning) Eks. N8 vises alt som går ut via HDMI på 820p, litt greitt å kunne spille og vise bilder ++ på TV i full-HD også Syns det er litt halvferdige løsninger i forhold til konkurrenter her desverre Ja leste akkurat den testen selv å fikk litt hakeslepp da ja M.a.o ikke helt sikker på at dette blir min neste mobil alikevel da det som var ankerpunktet var den geniale HDMI mirroring saken, men funker det ikke så du får sett video i 1080p nei da kan det være samma F Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Helt klart nedtur med HDMI løsningen som jeg også hadde som et stort poeng rundt denne telefonen. Så da vil spill/internett kjøres i 480p det blir ikke bra på min 50 tommer En annen ting jeg ikke liker med denne telefonen er designet feit og firkantet. Ser man på Sony Ericsson Xperia Arc som kommer så er jo den et smykke i forhold.. Mulig jeg avbestiller gitt. Endret 8. mars 2011 av Jada-jada Lenke til kommentar
Riccardo Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Kameraet er en ting som kan bli oppgradert med software, noe LG har sagt de skal fikse, mao ikke noe problem imo. Det at den kan bare vise 480p er en skuffelse ja, men heller ikke så farlig for min del. For alt vi vet så er det bare en liten sak de kan fikse på XDA Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg også så litt på den Nye SE Arc som er i farta, men tenkte nei...den har ikke HDMI mirroring som LG. Men etter å ha lest hvor mye den suger så har plutselig SE Arc havnet langt høyere på ønskelista ja Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Helt klart nedtur med HDMI løsningen som jeg også hadde som et stort poeng rundt denne telefonen. Så da vil spill/internett kjøres i 480p det blir ikke bra på min 50 tommer En annen ting jeg ikke liker med denne telefonen er designet feit og firkantet. Ser man på Sony Ericsson Xperia Arc som kommer så er jo den et smykke i forhold.. Mulig jeg avbestiller gitt. Om HDMI utgang teller mye for deg ville jeg definitivt gått for N8! Der får du HD på alt I tillegg får du også Dolby Digital 5.1 lyd via HDMI om videoen er innspillt med det Tipper (ikke sikker) att Optimus ikke har det heller.. Ble litt skuffet over bildekvaliteten på kamera til Optimus, hadde trodd det skulle være bedre. En annen detalj er att den heller ikke har utløser + fokus knapper for kamera Endret 8. mars 2011 av leirdueredet Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 N8 er sikkert en god telefon. Eneste minus som sikkert gjør mange uinteressert er vel det forbanna drit OSet Symbian. Makan til crap. Hadde N8 kjørt Android ville telefonen vært 1000 ganger mer attraktiv, men dessverre. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Du skriver i tråden til telefonen at den er beregnet til ca mai? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 men det er ifølge Gsmarena, har ikke funnet noen kilder på når den kommer til norge. Vil prisen bli den samme som de forrige Huawei telefonene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå