Jada-jada Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 I følge et innlegg på swedroid, så har operatøren 3, fått dem på hovedlager, kommer i butikk neste uke... http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=28910&page=115 Da kan det hende at 2 mars som Elkjøp og Lefdal opererer med faktisk stemmer. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ser alle de "store", som Komplett, mpx, lefdal, elkjøp etc. har forventet på lager i løpet av første uka i mars. Alle disse kan da ikke ta feil...eller? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ser alle de "store", som Komplett, mpx, lefdal, elkjøp etc. har forventet på lager i løpet av første uka i mars. Alle disse kan da ikke ta feil...eller? Virker i hvert fall mer lovende en på lenge grunnet flere har samme dato så dette er trolig korrekt. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Gleder meg stort til denne telefonen! Noen som vet når elkjøp får denne eventuelt inn? Endret 25. februar 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
jarle73 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Gleder meg stort til denne telefonen! Noen som vet når elkjøp får denne eventuelt inn? løft øynene dine.... litt til.... litt til... DER JA!!! ;-) Seriøst, se innlegget ovenfor ditt... Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Haha, takker Ny her Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Har fått positiv leveransedato 2 mars fra Elkjøp i dag. Lenke til kommentar
spankytank Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvordan er byggematerialet på 2x? Er det kun plastikk? Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvordan er byggematerialet på 2x? Er det kun plastikk? Veldig godt bygget i følge flere tester. Anbefaler deg å kikke på videoer som ligger inne her i tråden. Lenke til kommentar
Fincubus Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ser alle de "store", som Komplett, mpx, lefdal, elkjøp etc. har forventet på lager i løpet av første uka i mars. Alle disse kan da ikke ta feil...eller? De du nevner der er nok bare to store, da mpx og Komplett har samme eier og lager. Det samme med Lefdal og Elkjøp. Jeg velger allikevel å håpe og krysser fingrene på at den kommer i neste uke. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Hvordan vil denne være i forhold til kommende Samsung Galaxy S II ? Endret 25. februar 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
jarle73 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Ser alle de "store", som Komplett, mpx, lefdal, elkjøp etc. har forventet på lager i løpet av første uka i mars. Alle disse kan da ikke ta feil...eller? De du nevner der er nok bare to store, da mpx og Komplett har samme eier og lager. Det samme med Lefdal og Elkjøp. Jeg velger allikevel å håpe og krysser fingrene på at den kommer i neste uke. Sant nok, men som Just-Me skriver så ser det ut som Elkjøp nå faktisk bekrefter lev. 02/03 I hvertfall står det nå: Varen sendes: 02.03.2011 på sidene dems.. Jeg fikk nettopp beskjed fra leverandøren vår om at de er usikre på lev tidspunkt, de sjekket med LG i dag, men LG kunne ikke bekrefte noe, de sa bare uke 9 eller 10.. kanskje... Vet ikke hvem Elkjøp har som distributør, mulig de handler direkte med LG?? Endret 25. februar 2011 av jarle73 Lenke til kommentar
spankytank Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Optimus 2x har hatt noe problemer med at programmer krasjer (http://www.engadget.com/2011/02/07/lg-optimus-2x-review/ 1 video) Vil det bli fikset til oppdateringen til gingerbread? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Optimus 2x har hatt noe problemer med at programmer krasjer (http://www.engadget.com/2011/02/07/lg-optimus-2x-review/ 1 video) Vil det bli fikset til oppdateringen til gingerbread? Garantert. Det er en stund siden de testa softwaren og om jeg ikke tar feil har problemene allerede blitt utbedret. Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Her hvor jeg jobber har leverandøren vår bekreftet at 4.Mars får de den inn på lager. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Ser alle de "store", som Komplett, mpx, lefdal, elkjøp etc. har forventet på lager i løpet av første uka i mars. Alle disse kan da ikke ta feil...eller? De du nevner der er nok bare to store, da mpx og Komplett har samme eier og lager. Det samme med Lefdal og Elkjøp. Jeg velger allikevel å håpe og krysser fingrene på at den kommer i neste uke. Husk at leveringsdatoen har bare blitt flyttet hele tiden. Komplett, elkjøp, dustin, ellos osv. opererte med rundt den 25 før de flyttet den. De har alltid stått "varen sendes fra xx.xx" på elkjøp. Det gjorde det når det sto den 25 eller 28 også. Synes forsovet det er merkelig at Amobil.no ikke har fått inn noen telefon til testing enda. De har bare hatt en sniktitt. Alle andre har jo så og si sett på telefonen for en måned siden. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hmmmm.... Ser ut som om fordelene denne hadde med at den var billig har jevnet seg ut... Nå er det mest Tegra2 vs skjermstørrelse igjen :-) http://www.digitec.ch/?search=209918 4300. Ikke norsk pris enda, men allikevel, det begynner å nærme seg Lenke til kommentar
rbr Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) da har jeg bestillt fra elkjøp. orderen skal sendes den 2 mars i følge elkjøp så for vi se. Endret 25. februar 2011 av rbr Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Hmmmm.... Ser ut som om fordelene denne hadde med at den var billig har jevnet seg ut... Nå er det mest Tegra2 vs skjermstørrelse igjen :-) http://www.digitec.ch/?search=209918 4300. Ikke norsk pris enda, men allikevel, det begynner å nærme seg Tegra 2 vs skjermstørrelse? Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Han tror visst at dette er 2x vs s2 tråden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå